Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8270
Назва: | Управлiння якiстю професiйної дiяльностi персоналу закладiв охорони здоров’я (на прикладi Харкiвського нацiонального медичного університету) |
Інші назви: | Management of the quality of professional activity of the personnel of health care institutions (based on the example of Kharkiv National Medical University) |
Автори: | Шалiмова, І. М. Шалiмова, А. С. Shalimova, I. M. Shalimova, A. S. |
Ключові слова: | заклад вищої медичної освiти якість освіти модель institution of higher medical education quality of education model |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Шалiмова I. М. Управлiння якiстю професiйної дiяльностi персоналу закладiв охорони здоров’я (на прикладi Харкiвського нацiонального медичного університету) / І. М. Шалімова, А. С. Шалімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - C. 25-31. |
Серія/номер: | № 77; |
Короткий огляд (реферат): | У ходi теоретичного аналiзу наукової лiтератури з’ясовано, що якiсть дiяльностi викладачiв вищої школи, як i якiсть освiти визнанi прiоритетними напрямами державної освiтньої полiтики. Зокрема, у Нацiональнiй доктринi розвитку освiти зазначено, що зусилля держави у галузi освiти спрямовується на постiйне пiдвищення її якостi, оновлення змiсту, форм органiзацiї освiтнього процесу, створення ринку освiтнiх послуг та його науково-методичного забезпечення.
У статтi визначено, що якiсть дiяльностi викладачiв у вищому закладi освiти залежить вiд багатьох чинникiв. Викладач повинен мати вiдповiдний рiвень професiйних знань;вмiти використовувати новiтнi педагогiчнi, технiчнi, iнформацiйнi технологiї навчання та виховання.
У статтi з’ясовано, що управлiння якiстю професiйної дiяльностi викладачiв закладiв вищої медичної освiти в сучасних ринкових умовах забезпечується застосуванням сукупностi наукових пiдходiв, таких як: системний, гуманiстичний, особистiсний, демократичний та iн.), принципiв (iнновацiйностi, стимулювання, моделювання) i функцiй (дiагностування, аналiзу, iнформування, мотивування, прогнозування), якi сприяють пiдвищенню рiвня їх професiйної педагогiчної дiяльностi.
У статтi обґрунтованi умови забезпечення якостi вищої медичної освiти, а саме: вивчення професiйних потреб й iнтересiв педагогiчних працiвникiв, формування їхнiх трудових мотивiв, бачення перспективи їх професiйного зростання,активне залучення до iнновацiйної освiтньої дiяльностi. In the course of the theoretical analysis of the scientific literature, it was found that the quality of activities of higher education teachers, as well as the quality of education, are recognized as priority directions of the state educational policy. In particular, the National Doctrine of Education Development highlights that the state's efforts in the field of education are aimed at constantly improving its quality, updating its content, enhancing forms of the organization of the educational process, and creating a market for educational services along with its scientific and methodological support. The article defines that the quality of work of teachers at a higher education institution depends on many factors. The teacher must have an appropriate level of professional knowledge and be able to use the latest pedagogical, technical and information technologies in education and upbringing. The article emphasizes that management of the quality of professional activities of teachers at institutions of higher medical education in modern market conditions is ensured by the application of a set of scientific approaches (systemic, humanistic, personal, democratic, etc.), principles (innovation, stimulation, modeling) and functions (diagnosis, analysis, informing, motivating, forecasting), which contribute to raising the level of their professional pedagogical activity. The article substantiates the conditions for ensuring the quality of higher medical education, namely: the study of the professional needs and interests of pedagogical workers, formation of their work motives, vision of their career prospects, and their active engagement in innovative educational activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8270 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | Шалімова І. М., Шалімова А. С. | 516,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.