Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8267
Название: Реалізація європейського досвіду забезпечення етики та академічної доброчесності в освітній та дослідницький діяльності
Другие названия: Implementation of European experience in ensuring ethics and academic integrity in educational and research activities
Авторы: Бачієва, Л. О.
Bachiieva, L. O.
Ключевые слова: етика
академічна доброчесність
європейський досвід
шахрайство в освіті
ethics
academic integrity
European experience
fraud in education
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Бачієва Л. О. Реалізація європейського досвіду забезпечення етики та академічної доброчесності в освітній та дослідницький діяльності / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - C. 93-100.
Серия/номер: № 76;
Краткий осмотр (реферат): У світовому освітньому та науковому співтоваристві сформовано чітке розуміння того, що трактується як «академічна доброчесність». Це сукупність фундаментальних цінностей, які є базисом навчальної та дослідницької діяльності. Серед них слід визначити такі: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та інші. Академічне середовище, що спирається на ці цінності, є основою, тим фундаментом, що сприяє розвитку освіти та науки через реалізацію сумлінності та добропорядності. Забезпечити дотримання академічної доброчесності в освіті можливо за умови системної роботи, заснованої на актуальних рекомендаціях та досвіді. У першому розділі ми, спираючись на положення Закону України «Про освіту», Проєкт Закону «Про академічну доброчесність», Закон України «Про авторське право і суміжні права», визначили суть поняття «академічна доброчесність» та трактування ключових термінів, які з ним пов’язані. У другому розділі представили рекомендації щодо протидії академічній недоброчесності, які включають такі аспекти, як запобігання шахрайству в освіті; притягнення до відповідальності осіб, які порушили правила академічної доброчесності; плив міжнародної співпраці для вирішення цієї проблеми. Доведено, що суб’єкти освітнього процесу мають доступ до нормативної інформації з питання етики та академічної доброчесності в освітній та дослідницькій діяльності; дієвими механізмами запобігання недоброчесності в навчанні є створення академічного середовища, що сприяє дотриманню відповідних принципів. Його основою є: визначені політики нетерпимості до шахрайства в навчанні та дослідницькій роботі; творчі, практично орієнтовані завдання, що розкривають моделі майбутньої професійної діяльності фахівця; чітко визначені та оприлюднені кількісні та якісні критерії оцінювання завдань; ефективна взаємодія між суб’єктами освітньої та дослідницької роботи, що ґрунтується на принципах етики. Визначено, що здобувачі освіти, педагогічні (науково-педагогічні) працівники активно залучаються до міжнародних проєктів із досліджуваного питання. Висновки відображають наукові узагальнення застосування європейського досвіду забезпечення етики та академічної доброчесності в освітній та дослідницький діяльності в закладах освіти України.
In the world educational and scientific community, a clear understanding of what is interpreted as «academic integrity» has been formed. This is a set of fundamental values that are the basis of educational and research activities. Among them, the following should be identified: honesty, trust, justice, respect, responsibility and others. An academic environment grounded on these values is the basis or the foundation that promotes the development of education and science through the implementation of honesty and integrity. Ensuring compliance with academic integrity in education is possible under the condition of systematic work based on current recommendations and experience. In the first chapter, based on the provisions of the Law of Ukraine «On Education», the Draft Law «On Academic Integrity», the Law of Ukraine «On Copyright and Related Rights», we define the essence of the concept of «academic integrity» and the interpretation of key terms associated with it. In the second section, recommendations on combating academic dishonesty are presented, which include such aspects as prevention of fraud in education; prosecuting persons who have violated the rules of academic integrity; the flow of international cooperation to solve this problem, etc. Findings show that subjects of the educational process have access to regulatory information on ethics and academic integrity in educational and research activities; effective mechanisms for preventing dishonesty in education are the creation of an academic environment that promotes compliance with relevant principles. It is based on defined zero-tolerance policies for academic and research fraud; creative, practically oriented tasks that reveal models of the specialist's future professional activity; clearly defined and published quantitative and qualitative criteria for evaluating tasks; effective interaction between the subjects of educational and research work based on the principles of ethics. It was determined that higher education students and teaching (research and teaching) staff are actively involved in international projects dedicated to the researched issue. The conclusions reflect scientific generalizations of the application of European experience in ensuring ethics and academic integrity in educational and research activities in education institutions of Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8267
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdfБачієва Л. О.377,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.