Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8266
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPasichnyk, M. V.-
dc.contributor.authorTupchenko, V. V.-
dc.contributor.authorПасічник, М. В.-
dc.contributor.authorТупченко, В. В.-
dc.date.accessioned2024-07-24T07:38:37Z-
dc.date.available2024-07-24T07:38:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPasichnyk M. V. Personality-centered approach in Foreign Language teaching at University / M. V. Pasichnyk, V. V. Tupchenko // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - С. 85-92.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8266-
dc.description.abstractThe article analyzes the concept of "personality-centered approach" in the process of teaching a foreign language at higher education institutions; considers the role of foreign language education in the context of higher vocational education; emphasizes the relevance of the personality-centered approach to teaching a foreign language for specific purposes. The main characteristics of the personality-centered approach are highlighted. In the framework of the work, the authors consider the content of the abovementioned approach: teaching activities and the role of students' independent work. The article emphasizes the possibilities, advantages and difficulties, and considers some variants of solving the problematic issues of applying the personality-centered approach in foreign language classes at university. The paper defines the principles characteristic of the personality-centered approach in the process of teaching a foreign language at university: self-actualization, individuality, choice, success and creativity. It is proposed to create the necessary conditions for the successful implementation of the personality-centered approach in teaching a foreign language for specific purposes. The article emphasizes that the application of the personality-centered approach in the process of learning a foreign language at university requires efforts from both the teacher and the student. This approach stimulates students to develop their personality, search for ways of self-determination, teaches them to acquire knowledge independently, and develops the need for constant updating and enrichment of foreign language knowledge acquired at a higher education institution. In conclusion, the authors point out that, if the psychological and pedagogical conditions are met (pedagogical stimulation of students' work in order to increase motivation for self-study, self-analysis and self-regulation skills development; using technologies to support students' activities in performing a specific task; providing program and methodological content aimed at developing foreign language professional competence of future specialists), the effectiveness of using student-centered foreign language teaching technologies is considerably increased, benefiting the quality of foreign language teaching in the context of higher vocational education.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено змістовний аналіз поняття "особистісно орієнтований підхід" у процесі навчання іноземної мови в закладах вищої освіти; розглядається роль іншомовної освіти в контексті вищої професійної освіти; підкреслюється актуальність особистісно орієнтованого підходу при вивченні професійно-орієнтованої іноземної мови. Виокремлено основні характеристики особистісно орієнтованого підходу. У рамках роботи автори розглядають зміст вищезазначеного підходу: викладацька діяльність, роль самостійної роботи студентів. У статті підкреслюються можливості, переваги, труднощі та розглядаються деякі варіанти вирішення проблемних питань використання особистісно орієнтованого підходу на заняттях з іноземної мови в університеті. У роботі визначаються принципи, характерні для особистісно орієнтованого підходу у процесі навчання іноземної мови в ЗВО: самоактуалізації, індивідуальності, вибору, успіху і творчості. Пропонується створення необхідних умов для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчанні професійно-орієнтованої іноземної мови. У статті наголошується, що застосування особистісно-орієнтованого підходу в процесі вивчення іноземної мови у ЗВО вимагає зусиль як з боку викладача, так і з боку студента. Такий підхід стимулює студентів до розвитку своєї особистості, пошуку шляхів самоствердження, вчить самостійно здобувати знання, розвиває потребу в постійному оновленні та збагаченні іншомовних знань, набутих у вищому навчальному закладі. У висновках статті автори зазначають, що при дотриманні психолого-педагогічних умов (педагогічне стимулювання роботи студентів із метою підвищення мотивації до самонавчання, самоаналізу та розвитку навичок саморегуляції; використання технологій підтримки діяльності студентів при виконанні конкретного завдання; забезпечення програмно-методичного та навчально-методичного змісту, спрямованого на розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців) ефективність використання студентоцентрованих технологій навчання іноземної мови значно підвищується, що дозволяє поліпшити якість викладання іноземної мови в умовах вищої професійної освіти.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 76;-
dc.subjectpersonality-centered learninguk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectsituation of successuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectvocational educationuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectinteractive learning methodsuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectситуація успіхуuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.titlePerson-centered approach in Foreign Language teaching at Universityuk_UA
dc.title.alternativeОсобистісно-орієнтований підхід у викладанні іноземної мови в університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12.pdfPasichnyk M. V., Tupchenko V. V.344,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.