Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8265
Название: Досвід проведення аудиторних занять із використанням технологій дистанційного навчання в Українській інженерно-педагогічній академії (на прикладі спеціальностей швейного профілю)
Другие названия: Experience of conducting academic classes using distance learning technologies at Ukrainian engineering pedagogics academy (using the example of sewing profile specialties)
Авторы: Попова, Т. І.
Нечіпор, С. В.
Popova, T. I.
Nechipor, S. V.
Ключевые слова: дистанційна освіта
здобувачі вищої освіти
навчальний процес
дистанційний курс
викладач
оцінювання
distance learning
higher education students
educational process
distance learning course
teacher
evaluation
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Попова Т. І., Нечіпор С. В. Досвід проведення аудиторних занять із використанням технологій дистанційного навчання в Українській інженерно-педагогічній академії (на прикладі спеціальностей швейного профілю) / Т. І. Попова, С. В. Нечипор // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - С. 75-84.
Серия/номер: № 76;
Краткий осмотр (реферат): Враховуючи особливості впровадження воєнного стану на території України, постійні ракетні обстріли міста Харкова, навчання в очному форматі в цьому місті сьогодні є неможливим. Тому фактично в м. Харкові основною формою навчання стає дистанційна освіта. В Українській інженерно-педагогічній академії для дистанційного навчання обрана платформа Moodle, використання якої дозволяє здобувачам освіти перебувати й навчатися у безпечному приміщенні, забезпечує доступ до необхідної навчально-методичної літератури в електронному вигляді в зручний для навчання час, розширює можливості самостійної роботи здобувачів освіти, а також постійний моніторинг знань і вмінь здобувачів через застосування тестового контролю, виконання самостійних практичних робіт тощо. Доповненням до дистанційного навчання для забезпечення комунікації між студентами і викладачами проведення лекцій, практичних, лабораторних та семінарських занять використовують сервіс Google Meets на Google браузері. Дистанційний курс дисципліни складається з інформаційного і практичного блоків. Інформаційний блок включає оперативні новини і оголошення, анотація курсу, робоча навчальна програма дисципліни, що викладається, критерії оцінювання, відомості про автора курсу, посилання на друковані Інтернет джерела та літературу з дисципліни за даними електронного каталогу бібліотеки УІПА. Практичний блок містить секції, на яких викладено різнопланові завдання: лабораторні, практичні роботи, семінарські заняття та тематика до них, зошити та завдання для проведення лабораторних занять, контрольні завдання та тести. Крім того, пропонуються до розгляду студентів методичні рекомендації, конспекти лекцій, презентації та ін. Зворотний зв’язок між студентами і викладачем в дистанційному курсі здійснюється за допомогою модуля «Завдання», який використовується для забезпечення пересилання будь-яких виконаних робіт в електронному вигляді. Викладач розглядає отримані матеріали і виставляє бали або повертає їх із зазначеними недоліками на доопрацювання, що також передбачено дистанційною формою. Результати оцінювання досягнень студентів заносяться до електронного журналу. Отже, досвід використання дистанційної освіти в УІПА є цінним, оскільки дозволяє в повній мірі здійснювати навчальний процес згідно з навчальними планами і програмами і сформулювати необхідні програмні компетентності в студентів.
Taking into account the peculiarities of the introduction of martial law on the territory of Ukraine and constant missile attacks on the city of Kharkiv, face-to-face training in this city is currently impossible. Therefore, in fact, distance learning is becoming the main form of education in the city of Kharkiv. Ukrainian Engineering Pedagogics Academy (UEPA) has chosen the Moodle platform for distance learning, the use of which allows students to stay and study in a safe environment, provides access to the necessary educational and methodological literature in the electronic form at a time convenient for learning, expands the opportunities for independent work of students, and ensures constant monitoring of their knowledge and skills through the use of online testing tools, independent practical assignments, etc. In addition to distance learning, the Google Meets service on the Google browser is used to ensure communication between students and teachers during lectures, practical, laboratory and seminar classes. A distance learning course for any discipline consists of informational and practical blocks. The information block includes news and announcements, a brief description of the course, its curriculum, evaluation criteria, information about the author of the course, links to printed Internet sources and other literature sources necessary to do the course according to the electronic catalog of the library of UEPA. The practical block contains sections where various tasks are presented, for example, laboratory and practical assignments, materials for seminar classes and related topics, workbooks and tasks for conducting laboratory classes, control tasks and tests. In addition, methodological recommendations, lecture abstracts and presentations, etc. are offered for students’ consideration. Feedback between students and the teacher within a distance learning course is carried out with the help of the "Assignment" tool, which is used to ensure the submission of any completed work electronically. The teacher examines the received materials and assigns points or returns them with the indicated shortcomings for revision, which is also provided for in distance learning. The results of the assessment of students’ achievements are recorded in the electronic journal. Therefore, the experience of using distance learning at UEPA is valuable, as it makes it possible to fully implement the educational process in accordance with the curricula and training programs, and foster the development of the necessary competences indicated in the programs.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8265
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdfПопова Т. І., Нечипор С. В.931,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.