Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8264
Назва: | Розробка системи тестування знань здобувачів вищої освіти з модулю «Перспективи розвитку децентралізованої енергетики в Україні та світі» дисципліни «Системи розподіленої генерації» |
Інші назви: | Developing a system of testing the knowledge of higher education students within the module «Prospects for the development of decentralized energy in Ukraine and the world» of the discipline «Distributed Generation Systems |
Автори: | Олійник, Ю. С. Чернюк, А. М. Бровко, К. Ю. Oliinyk, Y. S. Cherniuk, A. M, Brovko, K. Y. |
Ключові слова: | тестування знань здобувачі вищої освіти ознайомчо-орієнтовний рівень тести на узнавання модуль дисципліни тести на розрізнення тести на класифікацію навчальний елемент відновлювальні джерела енергії knowledge testing higher education students orientation level identification tests discipline module differentiation tests classification tests educational element renewable energy sources |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Олійник Ю. С. Розробка системи тестування знань здобувачів вищої освіти з модулю "Перспективи розвитку децентралізованої енергетики в Україні та світі" дисципліни "Системи розподіленої генерації" / Ю. С. Олійник, А. М. Чернюк, К. Ю. Бровко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - Вип. 76. - С. 66-74. |
Серія/номер: | № 76; |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка висококваліфікованих спеціалістів-електроенергетиків наразі є визначним та актуальним завданням розвитку енергетичної галузі країни. Здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» в Українській інженерно-педагогічній академії, вивчають низку дисциплін, які є необхідними для якісної сучасної підготовки висококваліфікованих спеціалістів, які неодмінно будуть затребуваними на сучасному ринку праці після завершення процесу навчання.
Одна з таких дисциплін «Системи розподіленої генерації» є провідною при підготовці якісних інженерних кадрів у системі вищої освіти. Для якісного володіння навчальним матеріалом необхідний якісний та своєчасний контроль отриманих знань. Тестування має ряд суттєвих переваг, серед яких саме завдяки тестуванню можливе об’єктивне оцінювання рівня засвоєних знань та додаткове запам’ятовування навчального матеріалу в процесі відповіді на питання.
Отже, тестування отриманих у процесі навчання знань здобувачів вищої освіти є важливою та невід’ємною складовою успішного навчального процесу, що дозволяє отримати повне та всебічне уявлення про рівень отриманих знань та про те, що було засвоєно здобувачами вищої освіти не в повній мірі.
Ґрунтуючись на теорії В.П. Беспалька, було розроблено авторські моделі тестів ознайомчо-орієнтовного, понятійно-аналітичного та продуктивно-синтетичного рівнів засвоєння навчального матеріалу. На основі цих моделей у статті було розглянуто розробку тестів ознайомчо-орієнтовного рівня на перевірку засвоєння навчального елементу на узнавання, розрізнення та класифікацію дедуктивного та індуктивного видів. Для цього було розроблено структурно-логічну схему дисципліни «Системи розподіленої генерації» з позначенням навчальних елементів, засвоєння яких може бути перевірене за допомогою розроблених тестів ознайомчо-орієнтовного виду на узнавання, розрізнення та класифікацію. У подальшому розроблені тести можуть бути доповнені тестами продуктивно-аналітичного та продуктивно-синтетичного рівнів засвоєння навчального матеріалу. The training of highly qualified specialists and power engineers is now an important and urgent task of the country’s energy sector development. Higher education students, majoring in the specialty 141 «Electric power engineering, electrical engineering and electromechanical engineering» at Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, study a number of disciplines necessary for the high-quality modern training of qualified specialists who are bound to be in demand on the labor market upon graduating. One of such disciplines, titled «Distributed Generation Systems», plays the leading role in the process of training qualified engineering personnel in the system of higher education. Achieving a proficient command of educational content necessitates the implementation of effective and punctual knowledge evaluation. Assessment through testing offers several noteworthy benefits, notably an opportunity to impartially gauge the extent of assimilated knowledge and improve retention of instructional materials which is much reinforced when students respond to questions. Hence, the evaluation of the quality of knowledge acquisition within the context of higher education holds a pivotal role in the efficacy of the pedagogical process, affording students and teachers the opportunity to attain a comprehensive grasp of the knowledge acquired, inclusive of aspects that may not have been fully internalized during students’ higher education pursuits. Drawing inspiration from the ideas presented by V.P. Bespalko, models of tests aligned with orientation, conceptual analysis, and analytical synthesis levels of the acquisition of educational materials were formulated. On the basis of these models, the article considers the development of tests of an informative and indicative level to assess the acquisition of an educational element (unit) for identification, distinction and classification of deductive and inductive types. For this, a structural and logical scheme of the discipline «Distributed Generation Systems» was developed with the designation of training elements, the assimilation of which can be verified with the help of the developed orientation tests for identification, differentiation and classification. In the future, the developed tests can be supplemented with tests of productive-analytical and productive-synthetic levels of learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8264 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | Олійник Ю. С., Чернюк А. М., Бровко К. Ю. | 419,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.