Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8257
Назва: Підготовка майбутніх педагогів у контексті розвитку української педагогічної думки
Інші назви: Training of future teachers in the context of the development of Ukrainian pedagogical thought
Автори: Капустіна, О. І.
Kapustina, O. I.
Ключові слова: майбутні педагоги
педагогічна думка
освітній процес
педагогічна спадщина
future teachers
pedagogical thought
educational process
pedagogical heritagе
Дата публікації: 2022
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Капустіна О. І. Підготовка майбутніх педагогів у контексті розвитку української педагогічної думки / О. І. Капустіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 76. - С. 5-12.
Серія/номер: ;№ 76
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання підготовки майбутніх педагогів у контексті розвитку української педагогічної думки. Наголошено на тому, що рівень життя та культури населення безпосереднього залежить від знань, фахових умінь громадян, їх конкурентоспроможності в умовах сучасної ринкової економіки. Зазначено, що держава зацікавлена у вирішенні цього питання та підтримує інноваційні ідеї щодо навчання та виховання. Автором акцентується доцільність використання педагогічного досвіду минулих поколінь та наукових доробків вітчизняних дослідників. У статті обґрунтовується важливість вивчення проблеми історичного розвитку української педагогічної думки в підготовці майбутніх педагогів з огляду на потребу суспільства в дослідженні власної історичної спадщини, а також на необхідність відродження ідей минулого щодо способів і шляхів здійснення освітнього процесу. Автором зроблено висновок, що до особистості педагога завжди висувалися суворі вимоги: він повинен бути високоосвіченою особистістю, мати широкий світогляд, аналітичні здібності, творчо підходити до вирішення задач і проблем, що виникають, любити дітей і, безперечно, бути гідним громадянином та сприяти розвитку української культури та освіти. У науковому доробку розглядаються провідні напрями розвитку здобувачів освіти та різні аспекти теоретично-практичної підготовки. Акцентується увага на актуальності питань розвитку національно-патріотичних почуттів, формування творчих умінь та навичок бережливого користування природними ресурсами в різні часи. Наголошується на важливості самовдосконалення для професії педагога, оскільки він є авторитетом для дитини та повинен бути взірцем духовності, моральності, справедливості. У статті також зазначається, що педагогічна галузь ураховує процес інформатизації суспільства і підтримує формування цифрової компетентності педагога. Автором проаналізовано праці сучасних вітчизняних дослідників, що сприяють розвитку української педагогічної науки. Представлено методи, способи та шляхи підвищення рівня професійної підготовки майбутніх вчителів та вихователів.
The article highlights the issue of training future teachers in the context of the development of Ukrainian pedagogical thought. It is emphasized that the standard of living and culture of a state directly depends on the knowledge and professional skills of its citizens, as well as their competitiveness and employability on the labor market. It is noted that the state is interested in solving this issue and supports innovative ideas regarding education and training. The author emphasizes the expediency of using the pedagogical experience of past generations and the scientific achievements of domestic researchers. The article substantiates the importance of studying the problem of the historical development of Ukrainian pedagogical thought in the process of training future teachers, given the need for society to study its own historical heritage, as well as the need to revive the ideas of the past regarding the methods and ways of organizing the educational process. The author concludes that strict requirements have always been placed on the personality of the teacher supposed to be a highly educated individual, have a broad worldview and analytical skills, creatively approach the solution of problems and issues that arise, love children and be a worthy citizen. The research paper examines the leading directions of the development of students and various aspects of their theoretical and practical training. Emphasis is placed on the relevance of the development of national and patriotic feelings, the enhancement of creative skills and environmental awareness at different times. The importance of self-improvement for the profession of a teacher is emphasized, as the teacher is an authority for a child and should be a model of spirituality, morality, and justice. The article also notes that the pedagogical field takes into account the process of informatization of society and supports the formation of teachers’ digital competence. The author analyzes the works of modern domestic researchers contributing to the development of Ukrainian pedagogical science. The methods, tools and ways of increasing the quality of vocational training of future teachers and educators are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8257
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf431,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.