Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8249
Title: АНАЛІЗ ОСНОВНИХ МОТИВІВ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ АГРАРНО-ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ МЕТОЮ ЇХ ПОКРАЩЕННЯ
Other Titles: Analysis of the main motives of learning foreign languages by future specialists in agricultural and engineering specialties in order to improve them
Authors: Поліщук, А. В.
Polishchuk, A.
Keywords: мотивація
іноземні мови
здобувачі вищої освіти
науково-педагогічні працівники
майбутні фахівці
аграрно-інженерні спеціальності
motivation
foreign languages
applicants for higher education
scientific and pedagogical workers
future specialists
agricultural and engineering specialtie
Issue Date: 2021
Publisher: УІПА
Citation: Поліщук А. В. Аналіз основних мотивів вивчення іноземних мов майбутніми фахівцями аграрно-інженерних спеціальностей з метою їх покращення / А. В. Поліщук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 73. - С. 51-59.
Series/Report no.: № 73;
Abstract: Стаття присвячена аналізу основних мотивів вивчення іноземних мовмайбутніми фахівцями аграрно-інженерних спеціальностей. У статті розглядаються питання важливості іноземної мови при підготовці висококваліфікованих фахівців аграрного сектора економіки для розширення професійних контактів, вільного обміну інформацією, різнобічного та систематичного спілкування, отримання якісної освіти і, відповідно, престижної високооплачуваної роботи. Актуальність статті обумовлена необхідністю підготовки майбутніх фахівців аграрно-інженерних спеціальностей, конкурентоспроможність яких визначається не лише їх високою кваліфікацією у виробничій сфері, а й готовністю вирішувати професійні та виробничі завдання в умовах іншомовної комунікації. Визначено, що важливу роль у формуванні позитивної мотивації в студентів до навчання відіграє застосування в навчальному процесі сучасних передових технологій, інтерактивних методів навчання та інструментів, а основною рушійною силою у вивченні іноземних мов є мотиви, що спонукають майбутнього аграрного інженера до вивчення іноземних мов, а також відіграють важливу роль у засвоєнні знань з основних дисциплін майбутньої спеціальності. Виконано аналіз досліджень і публікацій із пошуку шляхів і методів формування мотивів навчальної діяльності здобувачів вищої освіти при вивченні іноземних мов. Розтлумачено поняття «мотив» і «мотивація» та їх вплив на підвищення ефективності засвоєння іншомовного матеріалу на заняттях з іноземної мови. Виокремлено види мотивацій щодо вивчення іноземних мов. Проаналізовано основні мотиви, які мають вагомий вплив на активне засвоєння знань з іноземних мов. За результатами анкетування, проведеного на випускових курсах магістратури Закладу вищої освіти «Подільський державний університет», проаналізовані мотиви, якими керувалися майбутні фахівціаграрно-інженерних спеціальностей при вивченні іноземних мов у процесі навчання. Як виявилося, значна більшість випускників магістратури вивчали іноземну мову з метою знайти цікаву перспективну високооплачувану роботу.
The article is devoted to the analysis of the main motives for learning foreign languages by future specialists in agricultural engineering. The article considers the importance of a foreign language in training highly qualified specialists in the agricultural sector to expand professional contacts, free exchange of information, diverse and systematic communication, quality education, and, consequently, prestigious highly paid job. The relevance of the article is conditioned by the need to train future specialists in agricultural engineering, whose competitiveness is determined not only by their high qualification in the field of production, but also willingness to solve professional and industrial problems in foreign language communication. It was determined that the use of modern advanced technologies, interactive teaching methods and tools in the educational process plays an important role in the formation of positive motivation of students, and the main mover in learning foreign languages are the motives that motivate future agricultural engineers to learn foreign languages, and also plays an important role in the acquisition of knowledge in specialized disciplines. The analysis of research and publications on the ways and methods of the formation of motives in educational activities of higher education students while studying foreign languageswas conducted. The concepts of "motive" and "motivation" and their impact on improving the efficiency of learning foreign language material in foreign language classes are explained. The types of motivations for learning foreign languages are singled out. The main motives that have a significant impact on the active acquisition of knowledge of foreign languages are analyzed. According to the results of a questionnaire that was conducted at the graduate courses of the Higher education institution «Podillia State University», the motives of future specialists in agricultural engineering in the study of foreign languages in the learning process are analyzed. As it turned out, the vast majority of graduate students studied a foreign language in order to find an interesting and promising highly paid job.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8249
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pipo_2021_73_8.pdfПоліщук А.В.522,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.