Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8219
Title: | ІНТЕГРАЦІЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ У STEM-ОСВІТУ: ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | ХУРДЕЙ, Євгенія ПРОГЛЯДА, Антон |
Keywords: | Stem-освіта оновлення навчальних програм нові інформаційні оператори кубатурні формули чисельне інтегрування |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | Розвиток Stem-освіти є ключовим елементом для підготовки фахівців, здатних розв’язувати складні інженерні й технологічні завдання сучасності. В умовах стрімкого розвитку науки і технологій актуалізація навчальних програм та інтеграція новітніх наукових досягнень в освітній процес закладів вищої освіти виступає як важлива вимога до нинішньої освіти. Вивчення теорії нових інформаційних операторів та розроблення програмного забезпечення для тестування кубатурних формул у контексті чисельного інтегрування демонструють приклад конкретного напряму вдосконалення навчальних курсів. Це уможливлює не тільки підвищення якості Stem-освіти, а й сприяє формуванню висококваліфікованих спеціалістів, здатних ефективно розв’язувати практичні завдання та адаптуватися до нових наукових і технологічних викликів. |
Description: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8219 |
ISBN: | 978-617-558-080-6 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-317-319.pdf | 417,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.