Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ХУРДЕЙ, Євгенія | - |
dc.contributor.author | ПРОГЛЯДА, Антон | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-24T06:05:59Z | - |
dc.date.available | 2024-06-24T06:05:59Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Хурдей Є. Інтеграція новітніх інформаційних операторів у Stem-освіту. Підвищення якості інженерної підготовки / Є. Хурдей, А. Прогляда // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 316-318. | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-558-080-6 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8219 | - |
dc.description.abstract | Розвиток Stem-освіти є ключовим елементом для підготовки фахівців, здатних розв’язувати складні інженерні й технологічні завдання сучасності. В умовах стрімкого розвитку науки і технологій актуалізація навчальних програм та інтеграція новітніх наукових досягнень в освітній процес закладів вищої освіти виступає як важлива вимога до нинішньої освіти. Вивчення теорії нових інформаційних операторів та розроблення програмного забезпечення для тестування кубатурних формул у контексті чисельного інтегрування демонструють приклад конкретного напряму вдосконалення навчальних курсів. Це уможливлює не тільки підвищення якості Stem-освіти, а й сприяє формуванню висококваліфікованих спеціалістів, здатних ефективно розв’язувати практичні завдання та адаптуватися до нових наукових і технологічних викликів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Stem-освіта | uk_UA |
dc.subject | оновлення навчальних програм | uk_UA |
dc.subject | нові інформаційні оператори | uk_UA |
dc.subject | кубатурні формули | uk_UA |
dc.subject | чисельне інтегрування | uk_UA |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ У STEM-ОСВІТУ: ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-317-319.pdf | 417,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.