Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8217
Назва: | ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: СТАН, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ |
Автори: | ТРИУС, Юрій ФАУРЕ, Еміль |
Ключові слова: | Stem-освіта Stem-орієнтований підхід вища школа викладачі університетів |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні проаналізовано проблеми, стан і перспективи впровадження Stem-орієнтованого підходу у вищій школі, зокрема у технічних університетах. Виявлено проблеми, що стримують цей процес в Україні, та запропоновано шляхи їх розв’язання, серед яких найважливішим є ґрунтовна підготовка науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти з питань Stem-освіти. |
Опис: | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8217 |
ISBN: | 978-617-558-080-6 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-312-314.pdf | 434,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.