Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8217
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | ТРИУС, Юрій | - |
dc.contributor.author | ФАУРЕ, Еміль | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-24T06:01:37Z | - |
dc.date.available | 2024-06-24T06:01:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-558-080-6 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8217 | - |
dc.description | Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEBфоруму / за наук. ред.: М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного; упоряд. М. Л. Ростока; літ. ред. Ю. А. Кравченко, Н. М. Василенко, бібліогр. ред. О. В. Углова] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. Вип. 5. 389 с. DOI: https://doi.org/10.33407/lib.NAES.740977 | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні проаналізовано проблеми, стан і перспективи впровадження Stem-орієнтованого підходу у вищій школі, зокрема у технічних університетах. Виявлено проблеми, що стримують цей процес в Україні, та запропоновано шляхи їх розв’язання, серед яких найважливішим є ґрунтовна підготовка науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти з питань Stem-освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Stem-освіта | uk_UA |
dc.subject | Stem-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | викладачі університетів | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: СТАН, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZbForumSOIS-2024-312-314.pdf | 434,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.