Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8211
Назва: ДОСВІД КООРДИНАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ГРУП В МЕЖАХ ПРОЄКТУ «МОЛОДЬ ЯК ПРОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ»
Автори: ІВАНОВА, Наталя
КРАШЕНІННІК, Світлана
Ключові слова: освіта дорослих, молодь
фриланс
особи з інвалідністю
громадська спілка
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему організації освіти дорослих. Висвітлено досвід роботи ЦОД «Перший» з координації навчальних груп. Подано загальний опис курсу «Career Hub Pro: Фриланс для молоді з інвалідністю» в межах проєкту «Молодь як провідник української національної ідентичності». Сформульовано висновки і рекомендації щодо підвищення ефективності реалізації проєкту та мінімізації освітніх втрат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8211
ISBN: 978-617-558-080-6
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-292-295.pdf438,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.