Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІВАНОВА, Наталя-
dc.contributor.authorКРАШЕНІННІК, Світлана-
dc.date.accessioned2024-06-24T05:47:24Z-
dc.date.available2024-06-24T05:47:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.isbn978-617-558-080-6-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8211-
dc.description.abstractРозглянуто проблему організації освіти дорослих. Висвітлено досвід роботи ЦОД «Перший» з координації навчальних груп. Подано загальний опис курсу «Career Hub Pro: Фриланс для молоді з інвалідністю» в межах проєкту «Молодь як провідник української національної ідентичності». Сформульовано висновки і рекомендації щодо підвищення ефективності реалізації проєкту та мінімізації освітніх втрат.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвіта дорослих, молодьuk_UA
dc.subjectфрилансuk_UA
dc.subjectособи з інвалідністюuk_UA
dc.subjectгромадська спілкаuk_UA
dc.titleДОСВІД КООРДИНАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ГРУП В МЕЖАХ ПРОЄКТУ «МОЛОДЬ ЯК ПРОВІДНИК УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-292-295.pdf438,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.