Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8192
Назва: | ДОСЛІДЖЕННЯ СУМІСНОГО РУХУ МЕХАНІЗМІВ ПІДЙОМУ, ПОВОРОТУ І ЗМІНИ ВИЛЬОТУ КРАНА ДЕК-251 |
Інші назви: | Mathematical modeling of the joint movement of mechanisms for lifting, turning and changing the crane's departure |
Автори: | Подоляк, О. С. Хорошилов, О. М. Аненко, К. К. Podolyak, O. S. Khoroshylov, O. N. Anenko, K. K. |
Ключові слова: | стріла вантаж підвіска коливання самохідний кран розгойдування arrow cargo suspension vibration self-propelled crane swinging |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Подоляк О. С. Дослідження сумісного руху механізмів підйому, повороту і зміни вильоту крана ДЕК-251 / О. С. Подоляк, О. М. Хорошилов, К. К. Аненко. // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 28. - С. 18-25. |
Серія/номер: | № 28; |
Короткий огляд (реферат): | Було встановлено, що навантаження на кран від вантажу який розгойдується
залежить від схеми його підвісу і інерційних характеристик вантажу. Дослідження
проводились за допомогою математичних методів, які описують перехідні процеси, що
виникають при сумісному русі механізмів підйому, повороту і зміни вильоту крана
ДЕК-251. При дослідженні коливань вантажів на підвісах за схемами 1 і 2 були
прийняті такі припущення: канат - ідеальна, невагома нитка; безмасові блоки
перекочуються по канатах без ковзання; довжина підвісу вантажу постійна.
Динамічна навантаженість системи оцінювалась методом порівняльного аналізу
графіків зусиль, переміщень і швидкостей приведених мас стрілової системи. Також
були побудовані розрахункові схеми сумісного руху механізмів підйому та повороту
самохідного крану, та розглянуті часні випадки роботи механізму крана. Отримані
вирази для розрахунку навантажень на кран від вантажу, який розгойдується на
канатах, які враховують схему підвісу вантажу і його інерційні характеристики. При
коливаннях вантажу на підвісі за схемою 1 відбувається перерозподіл натягів в канатах,
і при відповідних умовах може відбутися ослаблення одного з них. It was determined that the load on the crane from the load that is swinging depends on the scheme of its suspension and the inertial characteristics of the cargo. The research was carried out using mathematical methods that describe the transient processes that occur when the lifting, rotating and changing mechanisms of the crane DEC251 are moving together. When examining the fluctuations of cargo on suspensions according to schemes 1 and 2, the following assumptions were accepted: the rope is an ideal, weightless thread; massless blocks roll over ropes without slipping; there is no energy dissipation in vibrations; the length of the suspension is constant. The dynamic workload of the system was evaluated by the method of comparative analysis of the graphs of forces, displacements, and velocities of reduced masses of the boom |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8192 |
ISSN: | 2079-1747 |
Розташовується у зібраннях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | ©Подоляк О.С. Хорошилов О.М. Аненко К.К | 428,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.