Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8170
Название: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІБРОПРИСКОРЕНЬ У ВЕРТИКАЛЬНОМУ НАПРЯМІ НА МОДЕРНІЗОВАНИХ ХОДОВИХ КОЛЕСАХ ВАНТАЖНОГО ВІЗКА МОСТОВОГО КРАНА |
Другие названия: | Experimental studies on vibration acceleration in the vertical direction on the modernized traveling wheels of the bridge crane truck |
Авторы: | Фідровська, Н. М. Слепужніков, Є. Д. Fidrovska, N. Slepugnikov, E. |
Ключевые слова: | колесо ходове віброприскорення вантажний візок гумова вставка мостовий кран traveling wheel vibration acceleration cargo trolley rubber insert bridge crane |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Фідровська Н. М. Експериментальні дослідження віброприскорень у вертикальному напрямі на модернізованих ходових колесах вантажного візка мостового крана / Н. М. Фідровська, Є. Д Слєпужніков, І. А. Перевозник // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 26. - С. 18-32. |
Серия/номер: | № 26; |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглянуто експериментальні дослідження віброприскорень, які виникають в осі ходових коліс, при пересуванні вантажного візка мостового крана. Кранові колеса найбільш швидко зношуваний елемент крана. Зменшення їхньої роботи приводе до збільшення ремонтних витрат. Тому, підвищення довговічності кранових ходових коліс за рахунок їхньої модернізації, являється досить актуальною задачею для сучасного кранобудування. Всі конструкції кранових ходових коліс досить жорсткі і не сприймають поштовхи і перекоси виникаючі при відхиленні рейкового шляху від рекомендованих значень та приводять до значного зносу реборд і рейок. Для порівняння були вибрані двохребордні суцільні ходові колеса з циліндричним ободом. Такі колеса застосовуються практично на всіх мостових кранах. Також для експериментального дослідження були виготовлені колеса модернізованої конструкції. Модернізовані колеса складаються з трьох шарів і мають еластичну гумову вставку, яка виготовлена із резино технічної суміші. Для перевірки теоретичних даних, які були отримані раніше, був проведений експеримент на мостовому крані вантажопідйомністю 5 т., прогоном 22,5 м., висотою підйому 8 м., режимом роботи 7 К. Дослідження вібраційного стану проводилось на осі веденого штатного ходового колеса вантажного візка мостового крана та на осі веденого модернізованого ходового колеса вантажного візка мостового крана. Аналіз рішень, які були отримані показав, що при застосуванні модернізованого ходового колеса з еластичною гумовою вставкою динамічні фактори при пересуванні вантажного візка мостового крана зменшуються. Проведено аналіз закономірності формування вібраційних ознак під час руху вантажного візка мостового крана на різних швидкостях , а також на різних його робочих режимах. Запропонована модернізована конструкція ходового колеса з еластичною гумовою вставкою дозволяє підвищити його експлуатаційну надійність та зменшити формування віброприскорень у вертикальному напрямі. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8170 |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | Фідровська Н.М. , Слепужніков Є.Д. | 960,73 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.