Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8170
Title: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІБРОПРИСКОРЕНЬ У ВЕРТИКАЛЬНОМУ НАПРЯМІ НА МОДЕРНІЗОВАНИХ ХОДОВИХ КОЛЕСАХ ВАНТАЖНОГО ВІЗКА МОСТОВОГО КРАНА |
Other Titles: | Experimental studies on vibration acceleration in the vertical direction on the modernized traveling wheels of the bridge crane truck |
Authors: | Фідровська, Н. М. Слепужніков, Є. Д. Fidrovska, N. Slepugnikov, E. |
Keywords: | колесо ходове віброприскорення вантажний візок гумова вставка мостовий кран traveling wheel vibration acceleration cargo trolley rubber insert bridge crane |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | УІПА |
Citation: | Фідровська Н. М. Експериментальні дослідження віброприскорень у вертикальному напрямі на модернізованих ходових колесах вантажного візка мостового крана / Н. М. Фідровська, Є. Д Слєпужніков, І. А. Перевозник // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 26. - С. 18-32. |
Series/Report no.: | № 26; |
Abstract: | В статті розглянуто експериментальні дослідження віброприскорень, які виникають в осі ходових коліс, при пересуванні вантажного візка мостового крана. Кранові колеса найбільш швидко зношуваний елемент крана. Зменшення їхньої роботи приводе до збільшення ремонтних витрат. Тому, підвищення довговічності кранових ходових коліс за рахунок їхньої модернізації, являється досить актуальною задачею для сучасного кранобудування. Всі конструкції кранових ходових коліс досить жорсткі і не сприймають поштовхи і перекоси виникаючі при відхиленні рейкового шляху від рекомендованих значень та приводять до значного зносу реборд і рейок. Для порівняння були вибрані двохребордні суцільні ходові колеса з циліндричним ободом. Такі колеса застосовуються практично на всіх мостових кранах. Також для експериментального дослідження були виготовлені колеса модернізованої конструкції. Модернізовані колеса складаються з трьох шарів і мають еластичну гумову вставку, яка виготовлена із резино технічної суміші. Для перевірки теоретичних даних, які були отримані раніше, був проведений експеримент на мостовому крані вантажопідйомністю 5 т., прогоном 22,5 м., висотою підйому 8 м., режимом роботи 7 К. Дослідження вібраційного стану проводилось на осі веденого штатного ходового колеса вантажного візка мостового крана та на осі веденого модернізованого ходового колеса вантажного візка мостового крана. Аналіз рішень, які були отримані показав, що при застосуванні модернізованого ходового колеса з еластичною гумовою вставкою динамічні фактори при пересуванні вантажного візка мостового крана зменшуються. Проведено аналіз закономірності формування вібраційних ознак під час руху вантажного візка мостового крана на різних швидкостях , а також на різних його робочих режимах. Запропонована модернізована конструкція ходового колеса з еластичною гумовою вставкою дозволяє підвищити його експлуатаційну надійність та зменшити формування віброприскорень у вертикальному напрямі. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8170 |
Appears in Collections: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | Фідровська Н.М. , Слепужніков Є.Д. | 960,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.