Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8170
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФідровська, Н. М.-
dc.contributor.authorСлепужніков, Є. Д.-
dc.contributor.authorFidrovska, N.-
dc.contributor.authorSlepugnikov, E.-
dc.date.accessioned2024-06-14T07:46:24Z-
dc.date.available2024-06-14T07:46:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФідровська Н. М. Експериментальні дослідження віброприскорень у вертикальному напрямі на модернізованих ходових колесах вантажного візка мостового крана / Н. М. Фідровська, Є. Д Слєпужніков, І. А. Перевозник // Машинобудування : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 26. - С. 18-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8170-
dc.description.abstractВ статті розглянуто експериментальні дослідження віброприскорень, які виникають в осі ходових коліс, при пересуванні вантажного візка мостового крана. Кранові колеса найбільш швидко зношуваний елемент крана. Зменшення їхньої роботи приводе до збільшення ремонтних витрат. Тому, підвищення довговічності кранових ходових коліс за рахунок їхньої модернізації, являється досить актуальною задачею для сучасного кранобудування. Всі конструкції кранових ходових коліс досить жорсткі і не сприймають поштовхи і перекоси виникаючі при відхиленні рейкового шляху від рекомендованих значень та приводять до значного зносу реборд і рейок. Для порівняння були вибрані двохребордні суцільні ходові колеса з циліндричним ободом. Такі колеса застосовуються практично на всіх мостових кранах. Також для експериментального дослідження були виготовлені колеса модернізованої конструкції. Модернізовані колеса складаються з трьох шарів і мають еластичну гумову вставку, яка виготовлена із резино технічної суміші. Для перевірки теоретичних даних, які були отримані раніше, був проведений експеримент на мостовому крані вантажопідйомністю 5 т., прогоном 22,5 м., висотою підйому 8 м., режимом роботи 7 К. Дослідження вібраційного стану проводилось на осі веденого штатного ходового колеса вантажного візка мостового крана та на осі веденого модернізованого ходового колеса вантажного візка мостового крана. Аналіз рішень, які були отримані показав, що при застосуванні модернізованого ходового колеса з еластичною гумовою вставкою динамічні фактори при пересуванні вантажного візка мостового крана зменшуються. Проведено аналіз закономірності формування вібраційних ознак під час руху вантажного візка мостового крана на різних швидкостях , а також на різних його робочих режимах. Запропонована модернізована конструкція ходового колеса з еластичною гумовою вставкою дозволяє підвищити його експлуатаційну надійність та зменшити формування віброприскорень у вертикальному напрямі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 26;-
dc.subjectколесо ходовеuk_UA
dc.subjectвіброприскоренняuk_UA
dc.subjectвантажний візокuk_UA
dc.subjectгумова вставкаuk_UA
dc.subjectмостовий кранuk_UA
dc.subjecttraveling wheeluk_UA
dc.subjectvibration accelerationuk_UA
dc.subjectcargo trolleyuk_UA
dc.subjectrubber insertuk_UA
dc.subjectbridge craneuk_UA
dc.titleЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІБРОПРИСКОРЕНЬ У ВЕРТИКАЛЬНОМУ НАПРЯМІ НА МОДЕРНІЗОВАНИХ ХОДОВИХ КОЛЕСАХ ВАНТАЖНОГО ВІЗКА МОСТОВОГО КРАНАuk_UA
dc.title.alternativeExperimental studies on vibration acceleration in the vertical direction on the modernized traveling wheels of the bridge crane truckuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdfФідровська Н.М. , Слепужніков Є.Д.960,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.