Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/806
Назва: | ІГРОВЕ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО- ОРІЕНТОВАНИХ УМІНЬ |
Автори: | Шматков, Д. І. |
Ключові слова: | інженерно-педагогічне проектування проектно-орієнтовані вміння складові навчання: інженерно-технічна і психолого-педагогічна |
Дата публікації: | 12-лис-2012 |
Бібліографічний опис: | Шматков, Д. І. Ігрове інженерно-педагогічне проектування як засіб формування проектно-орієнтованих вмінь [Текст] / Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. : вид. 1 раз на квартал / Укр. інж.-пед. академія. - Видається з квітня 2001 р. - Х. : УIПА, 2009. - Вип. 24-25. - С. 426-433. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються можливі шляхи формування у майбутніх інженерів-педагогів інтегральних проектно-орієнтованих вмінь, пов’язаних із майбутньою інженерно-педагогічною та педагогічною діяльністю. Наведено перелік цих умінь, а також шляхи їх формування. Підкреслюється, що інженерно-педагогічні проектно-орієнтовані вміння – це специфічні моновміння, які характерні тільки для фахівців цього профілю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/806 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
D_Shmatkov.pdf | 361,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.