Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/806
Назва: ІГРОВЕ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО- ОРІЕНТОВАНИХ УМІНЬ
Автори: Шматков, Д. І.
Ключові слова: інженерно-педагогічне проектування
проектно-орієнтовані вміння
складові навчання: інженерно-технічна і психолого-педагогічна
Дата публікації: 12-лис-2012
Бібліографічний опис: Шматков, Д. І. Ігрове інженерно-педагогічне проектування як засіб формування проектно-орієнтованих вмінь [Текст] / Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. : вид. 1 раз на квартал / Укр. інж.-пед. академія. - Видається з квітня 2001 р. - Х. : УIПА, 2009. - Вип. 24-25. - С. 426-433.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливі шляхи формування у майбутніх інженерів-педагогів інтегральних проектно-орієнтованих вмінь, пов’язаних із майбутньою інженерно-педагогічною та педагогічною діяльністю. Наведено перелік цих умінь, а також шляхи їх формування. Підкреслюється, що інженерно-педагогічні проектно-орієнтовані вміння – це специфічні моновміння, які характерні тільки для фахівців цього профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/806
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
D_Shmatkov.pdf361,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.