Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Назва: | ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ НЕРУЙНІВНОМУ КОНТРОЛЮ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ |
Автори: | Лазарєв, М. І. Шматков, Д. І. |
Ключові слова: | неруйнівний контроль предметна галузь модель подання знань семантична мережа каузальна мережа фрейм |
Дата публікації: | 7-лис-2012 |
Бібліографічний опис: | Лазарєв, М. І. Проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів : сучасний стан та перспективи вдосконалення [Текст] / М. I. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 26-27. - С. 175-179. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів. Аналізується сучасна навчальна література з цього напрямку. З огляду на обрану тематику розглядаються та порівнюються моделі подання знань із галузі штучного інтелекту. Обґрунтовується актуальність запровадження моделі з використанням каузальних мереж у практику викладання дисципліни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/782 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
M Lazarev D_ Shmatkov.pdf | 208,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.