Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Назва: ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ НЕРУЙНІВНОМУ КОНТРОЛЮ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ
Автори: Лазарєв, М. І.
Шматков, Д. І.
Ключові слова: неруйнівний контроль
предметна галузь
модель подання знань
семантична мережа
каузальна мережа
фрейм
Дата публікації: 7-лис-2012
Бібліографічний опис: Лазарєв, М. І. Проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів : сучасний стан та перспективи вдосконалення [Текст] / М. I. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 26-27. - С. 175-179.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми навчання неруйнівному контролю майбутніх інженерів. Аналізується сучасна навчальна література з цього напрямку. З огляду на обрану тематику розглядаються та порівнюються моделі подання знань із галузі штучного інтелекту. Обґрунтовується актуальність запровадження моделі з використанням каузальних мереж у практику викладання дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/782
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M Lazarev D_ Shmatkov.pdf208,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.