Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7752
Назва: THE ROLE OF MARKETING IN THE DEVELOPMENT OF NEW PRODUCTS
Автори: Obydіennova, Tetiana
Ryzhenko, Yulia
Дата публікації: 2022
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Опис: Збірник тез доповідей науково-педагогічних працівників та аспірантів LV конференції Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 16-17 травня 2022 р.): за заг. ред. Г.С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2022. – 105 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7752
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volume-1-collection-of-May-abstracts-2022-78.pdf260,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.