Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7752
Title: THE ROLE OF MARKETING IN THE DEVELOPMENT OF NEW PRODUCTS
Authors: Obydіennova, Tetiana
Ryzhenko, Yulia
Issue Date: 2022
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Description: Збірник тез доповідей науково-педагогічних працівників та аспірантів LV конференції Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 16-17 травня 2022 р.): за заг. ред. Г.С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2022. – 105 с.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7752
Appears in Collections:Тези співробітників та викладачів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volume-1-collection-of-May-abstracts-2022-78.pdf260,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.