Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7564
Title: ПОНЯТТЯ ТА РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ
Authors: Харченко, П.С.
Issue Date: 2022
Citation: Харченко, П. С. Поняття та роль інформаційних технологій у маркетингу / П. С. Харченко // Збірник тез доповідей LVII студентської наукової конференції Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 07-11 листоп. 2022 р) / Укр. інж.-пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2022. – Т. 3. – С. 148.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7564
Appears in Collections:Тези студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
collection-of-abstracts-LVII-Т.3-148.pdf205,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.