Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7564
Назва: ПОНЯТТЯ ТА РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ
Автори: Харченко, П.С.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Харченко, П. С. Поняття та роль інформаційних технологій у маркетингу / П. С. Харченко // Збірник тез доповідей LVII студентської наукової конференції Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 07-11 листоп. 2022 р) / Укр. інж.-пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2022. – Т. 3. – С. 148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7564
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
collection-of-abstracts-LVII-Т.3-148.pdf205,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.