Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7291
Назва: БРЕНДИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
Автори: Ус, Ю.В.
Кононенко, Н.М
Дата публікації: 2023
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Ус Ю. В. Брендінг як сучасний інструмент маркетингу / Ю. В. Ус, Н. М. Кононенко // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVI Всеукраїнської наук.-практ. конф. Укр. Інж.-пед. акад. (м. Харків, 15-19 трав. 2023 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2023. – Т. 3. – С. 118-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7291
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ТОМ 3. Збірка КОНФЕРЕНЦІЇ-118-120.pdf288,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.