Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс, Ю.В.-
dc.contributor.authorКононенко, Н.М-
dc.date.accessioned2023-09-06T07:14:06Z-
dc.date.available2023-09-06T07:14:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУс Ю. В. Брендінг як сучасний інструмент маркетингу / Ю. В. Ус, Н. М. Кононенко // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVI Всеукраїнської наук.-практ. конф. Укр. Інж.-пед. акад. (м. Харків, 15-19 трав. 2023 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2023. – Т. 3. – С. 118-120.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7291-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UA
dc.titleБРЕНДИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ТОМ 3. Збірка КОНФЕРЕНЦІЇ-118-120.pdf288,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.