Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХарківська, А. А.-
dc.contributor.authorКапустіна, О. І.-
dc.date.accessioned2022-09-28T06:17:48Z-
dc.date.available2022-09-28T06:17:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХарківська А. А. Актуальність формування міжнародних стратегічних освітніх альянсів за участю України / А. А. Харківська, О. І. Капустіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2021. - Вип. 71. - C. 32-38.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7206-
dc.description.abstractАвтором доведено, що в процесі інтернаціоналізації освіти важливим є формування загальних та фахових компетентностей, здібностей до самоорганізації та самовдосконалення в усіх представників освітньої галузі, підвищення результативності співпраці між науковими, науково-педагогічними працівниками і здобувачами освіти вітчизняних та зарубіжних закладів вищої освіти. Це можливо за умови успішного співробітництва між ними. Проаналізовано низку наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних стратегів щодо організації співробітництва на міжнародному рівні. З’ясовано сутність поняття «стратегічний альянс» – можна розуміти як форму організації відносин між закладами освіти, коли відбувається взаємообмін як матеріальними (обладнання, підручники, демонстраційний матеріал, транспорт), так й інтелектуальними ресурсами (знання, уміння, досвід тощо) для досягнення спільних стратегічних цілей (реалізації проєктів) за умови збереження автономності кожного закладу. Проаналізовано зміст та особливості поняття «стратегічний освітній альянс». Виявлено, що стратегічний освітній союз слід вивчати й характеризувати як основну і найперспективнішу форму інтеграційної співпраці ринків освітніх послуг. Визначено доцільність створення міжнародних стратегічних освітніх альянсів та актуальність їх формування в Україні. Виявлено, що процес інтернаціоналізації освіти включає в себе такі форми міжнародного співробітництва: мобільність здобувачів вищої освіти або викладацького складу; сумісність освітніх програм; інституційне партнерство, що зумовлює створення стратегічних освітніх альянсів. Взаємодія і співпраця в межах стратегічних освітніх альянсів є найбільш гнучкою формою інтеграції освітніх закладів у транснаціональний освітній простір, що водночас залишає право на незалежність. З’ясовано, що розвиток міжнародних освітніх альянсів за участю вітчизняних закладів вищої освіти є край необхідним, адже він спрямований на зміцнення інноваційного потенціалу європейського та національного освітніх просторів, заохочення до інноваційної діяльності у сфері вищої освіти, бізнесу та більш широкого соціально-економічного середовища, сприяють досягненні поставлених цілей та взаємовигідних результатів, можливості виходу системи освіти України на світовий освітній ринок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectспівробітництвоuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectстратегічний альянсuk_UA
dc.subjectстратегічний освітній альянсuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТРАТЕГІЧНИХ ОСВІТНІХ АЛЬЯНСІВ ЗА УЧАСТЮ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Харківська А, Капустіна О..pdf263,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.