Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7202
Назва: | ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО |
Автори: | Монастирьова, Л. В. Павлова, О. О. |
Ключові слова: | заклад вищої освіти англійська мова самостійна робота інтенсифікація Інтернет-технології подкаст професійно-орієнтоване читання |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Монастирьова Л. В. Інтернет-технології як засіб інтенсифікації самостійної роботи студентів у процесі вивчення англійської мови у ЗВО / Л. В. Монастирьова, О .О. Павлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 103-109. |
Серія/номер: | № 72 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено змістовний аналіз питань щодо інтенсифікації самостійної роботи студентів ЗВО у процесі навчання англійській мові за допомогою Інтернет-технологій. Зазначається, що при плануванні самостійної роботи студентів необхідно виходити з провідного методичного положення, яке обґрунтовується в методичній літературі: у процесі самостійної роботи здійснюються головні функції навчання - закріплення знань та перетворення їх у стійкі вміння та навички. Наголошується, що в сучасних реаліях до цілей самостійної роботи необхідно додавати також пошук та придбання нових знань, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій. Авторка підкреслює, що головне завдання будь-якого вишу - підготовка фахівців до самостійної практичної діяльності. Процес навчання у вищій школі все більш ґрунтується на самостійній та творчій активності студентів. Самостійна робота ̶ це вид навчальної діяльності, що виконується студентами в аудиторії як під керівництвом викладача, так і без керівництва з боку викладача під час самостійної підготовки та участі в різноманітних позааудиторних заходах. У статті наголошується, що використання інтернет-ресурсів, мережевої взаємодії при викладанні англійської мови у вищій школі ефективні в різноманітних видах здійснення навчального процесу, але з метою інтенсифікації самостійної роботи студентів важливими є такі: інтеграція в контекст заняття автентичних матеріалів мережі; самостійна робота студентів, мета якої ̶ це пошук інформації в рамках майбутньої професії, самостійної роботи з інформаційними матеріалами англійською мовою, включаючи їх пошук, порівняння, відбір; уміння критично аналізувати та узагальнювати інформацію, отриману з іноземних засобів масової інформації; виробити дискурсивні вміння та навички аргументованого висловлювання та публічних виступів. Наголошується, що використання та інтеграція Інтернет-технологій у навчальний процес вищої школи сприяє більш ефективному розв'язанню таких практичних завдань: формування навичок та вмінь іншомовного читання із безпосереднім використанням матеріалів мережі різного рівня складності; удосконалення вміння аудіювання на основі автентичних звукових текстів, а також підготовлених самим викладачем; удосконалення вміння писемного мовлення, поповнювання словникового запасу лексикою сучасної англійської мови; формування стійкої мотивації іншомовної діяльності студентів на заняттях на основі систематичного використання дійсно необхідних актуальних матеріалів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7202 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монастирьова Л.В., Павлова О.О..pdf | 344 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.