Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМайковська, В. І.-
dc.date.accessioned2022-09-28T05:51:03Z-
dc.date.available2022-09-28T05:51:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМайковська В. І. Методологічні орієнтири розвитку бізнес-освіти в Україні / В. І. Майковська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 22-31.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7196-
dc.description.abstractВ публікації досліджуються методологічні засади формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців в системі професійної підготовки й практичні аспекти функціонування бізнес-освіти в Україні та світі, здійснюється пошук орієнтирів розвитку бізнес-освіти в структурі національної системи освіти. Зазначається, що з розвитком економіки знань ринок праці потребує наявності в структурі особистості фахівця підприємницької компетентності як нового пріоритету професійної кваліфікації, відповідальність за сформованість якої покладається на освіту. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, в яких бізнес-освіта розглядається як неформальний, альтернативний, цілком орієнтований на умови економіки знань напрям підготовки, що – на відміну від професійної освіти – пов’язує освітню сферу і практичну підприємницьку діяльність. Встановлено, що світова бізнес-освіта виконує соціально-економічне замовлення сучасного суспільства на підготовку фахівців, які успішно можуть працювати в умовах економіки знань в одинадцяти предметних галузях життєдіяльності кожного суб’єкта ринку. Виявлено дві провідні моделі бізнес-освіти – німецьку й американську, - які демонструють свою успішність у ринковому середовищі й з деякими змінами можуть бути прототипами побудови системи національної бізнес-освіти. Наголошується, що соціальноекономічна значущість української бізнес-освіти проявляється у формуванні відповідно до потреб ринкового суспільства принципово нової системи безперервної освіти; створенні можливостей розвитку індивідуальних освітніх траєкторій; впровадженні в освітній процес компетентнісного підходу, посиленні практичної спрямованості економічної підготовки майбутніх фахівців. Представлено досвід пошуку методологічних засад формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців в контексті їх професійної підготовки на філософському, загальнонауковому, конкретно-науковому і технологічному рівнях з використанням відповідних наукових підходів і принципів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectекономіка знаньuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectформування підприємницької компетентностіuk_UA
dc.subjectбізнес-освітаuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УКРАЇНІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Майковська В.І..pdf236,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.