Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7196
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Майковська, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T05:51:03Z | - |
dc.date.available | 2022-09-28T05:51:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Майковська В. І. Методологічні орієнтири розвитку бізнес-освіти в Україні / В. І. Майковська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 22-31. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7196 | - |
dc.description.abstract | В публікації досліджуються методологічні засади формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців в системі професійної підготовки й практичні аспекти функціонування бізнес-освіти в Україні та світі, здійснюється пошук орієнтирів розвитку бізнес-освіти в структурі національної системи освіти. Зазначається, що з розвитком економіки знань ринок праці потребує наявності в структурі особистості фахівця підприємницької компетентності як нового пріоритету професійної кваліфікації, відповідальність за сформованість якої покладається на освіту. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, в яких бізнес-освіта розглядається як неформальний, альтернативний, цілком орієнтований на умови економіки знань напрям підготовки, що – на відміну від професійної освіти – пов’язує освітню сферу і практичну підприємницьку діяльність. Встановлено, що світова бізнес-освіта виконує соціально-економічне замовлення сучасного суспільства на підготовку фахівців, які успішно можуть працювати в умовах економіки знань в одинадцяти предметних галузях життєдіяльності кожного суб’єкта ринку. Виявлено дві провідні моделі бізнес-освіти – німецьку й американську, - які демонструють свою успішність у ринковому середовищі й з деякими змінами можуть бути прототипами побудови системи національної бізнес-освіти. Наголошується, що соціальноекономічна значущість української бізнес-освіти проявляється у формуванні відповідно до потреб ринкового суспільства принципово нової системи безперервної освіти; створенні можливостей розвитку індивідуальних освітніх траєкторій; впровадженні в освітній процес компетентнісного підходу, посиленні практичної спрямованості економічної підготовки майбутніх фахівців. Представлено досвід пошуку методологічних засад формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців в контексті їх професійної підготовки на філософському, загальнонауковому, конкретно-науковому і технологічному рівнях з використанням відповідних наукових підходів і принципів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 72 | - |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | економіка знань | uk_UA |
dc.subject | підприємництво | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | формування підприємницької компетентності | uk_UA |
dc.subject | бізнес-освіта | uk_UA |
dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УКРАЇНІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Майковська В.І..pdf | 236,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.