Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7195
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБукрєєва, О. С.-
dc.date.accessioned2022-09-28T05:42:23Z-
dc.date.available2022-09-28T05:42:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБукрєєва О. С. Концепція розвитку вищої освіти у галузі стандартизації в Україні / О. С. Букрєєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 78-86.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7195-
dc.description.abstractЗважаючи на роль стандартизації в промисловому розвитку, формуванні глобальної та локальної економіки, виникла потреба в більш глибокому розумінні її процесів як інженерами, так і фахівцями нетехнічних сфер задля створення конструктивного діалогу між різними експертами. Цій ідеї сприяють ISO, CEN, UNECE, які випустили документи на підтримку вивчення стандартизації в навчальних закладах та відповідні рекомендації. Тому в Україні необхідний єдиний документ, який допоміг би реалізувати європейський досвід організації освіти у сфері стандартизації, а саме концепція розвитку вищої освіти. Розроблена концепція має термінологічні, філософські, наукові, методологічні, нормативні основи. У концепції сформовано мету освіти в галузі стандартизації для фахівців зі стандартизації та інших спеціальностей. Виявлено, що проблема, яка потребує вирішення, полягає в невідповідності змісту освіти зі стандартизації європейським і міжнародним рекомендаціям, її міждисциплінарному контексту, інноваційним процесам, зростанню складності продуктів і систем, новим ринкам, що динамічно розвиваються. Також визначено прояви цієї проблеми. Принципами реалізації концепції пропоновано сталий розвиток, модель Рейланду, адаптивний і міждисциплінарний підхід до вибору навчальних модулів. Як шляхи і способи розв’язання проблеми запропоновано створити галузеву систему кваліфікації, розробити системи зовнішнього і внутрішнього забезпечення якості підготовки фахівців, залучити стейкхолдерів, модернізувати зміст освіти, розвивати постформальну освіту. Результатами реалізації розроблюваної концепції очікуються сформована система освіти в галузі стандартизації, розвинене партнерство стейкхолдерів, підвищення якості та практичної орієнтованості підготовки фахівців, зростання конкурентоспроможності випускників на ринку праці, більш активне залучення підприємств, фахівців та інших зацікавлених сторін до технічного регулювання на національному рівні і, як наслідок, збільшення впливу українських представників на міжнародні процеси технічного регулювання. Подальші дослідження доцільно направити на розроблення практичних рекомендацій щодо впровадження концепції у вищу освіту в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectстандартизаціяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectконцепція розвитку освітиuk_UA
dc.subjectстейкхолдерuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний контекстuk_UA
dc.subjectпринципи освітньої діяльностіuk_UA
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ГАЛУЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Букрєєва О..pdf325,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.