Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/711
Назва: ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ СКЛАДНИК МОВНО- ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА (НА МАТЕРІАЛІ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ)
Автори: Чуєшкова, О. В.
Ключові слова: термінологічна компетентність
професійна освіта
мовно-професійна культура
термін
термінологія
економічна терміносистема
інженер-педагог
професійне спілкування
Дата публікації: 1-лис-2012
Бібліографічний опис: Чуєшкова, О. В. Термінологічна компетентність як обов'язковий складник мовно-професійної культури майбутнього інженера-педагога (на матеріалі економічної термінології) [Текст] / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 255-259.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розглядові однієї з центральних проблем сучасної професійної освіти – формуванню термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовленнєвої культури фахівців. Частково розв’язати цю проблему покликаний курс української мови (за професійним спрямуванням), у контексті якого проаналізовано низку теоретичних і практичних питань, опрацювання і засвоєння яких підвищить рівень термінологічної культури майбутніх інженерів- педагогів. Запропоновано ввести до навчального плану термінологічний спецкурс, який сприятиме глибшому й ґрунтовнішому опануванню фахової термінології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/711
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O. Chueshkova.pdf212,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.