Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/711
Название: ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ СКЛАДНИК МОВНО- ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА (НА МАТЕРІАЛІ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ)
Авторы: Чуєшкова, О. В.
Ключевые слова: термінологічна компетентність
професійна освіта
мовно-професійна культура
термін
термінологія
економічна терміносистема
інженер-педагог
професійне спілкування
Дата публикации: 1-ноя-2012
Библиографическое описание: Чуєшкова, О. В. Термінологічна компетентність як обов'язковий складник мовно-професійної культури майбутнього інженера-педагога (на матеріалі економічної термінології) [Текст] / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 255-259.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено розглядові однієї з центральних проблем сучасної професійної освіти – формуванню термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовленнєвої культури фахівців. Частково розв’язати цю проблему покликаний курс української мови (за професійним спрямуванням), у контексті якого проаналізовано низку теоретичних і практичних питань, опрацювання і засвоєння яких підвищить рівень термінологічної культури майбутніх інженерів- педагогів. Запропоновано ввести до навчального плану термінологічний спецкурс, який сприятиме глибшому й ґрунтовнішому опануванню фахової термінології.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/711
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
O. Chueshkova.pdf212,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.