Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/707
Назва: | ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ГРУПИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В ХОДІ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ» |
Автори: | Стаченко, О. В. Рябчиков, М. Л. |
Ключові слова: | хронометраж кейс-метод виробниче навчання дидактичні засоби активність пасивність технічні дисципліни |
Дата публікації: | 1-лис-2012 |
Бібліографічний опис: | Стаченко, О. В. Визначення готовності навчальної групи до використання кейс-методу в ході виробничого навчання за спеціальністю «Технологія виробів легкої промисловості» [Текст] / О. В. Стаченко, М. Л. Рябчиков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 242-248. |
Короткий огляд (реферат): | Проведено хронометраж в експериментальній групі на уроці виробничого навчання, виявлені найхарактерніші типи дій, які студент виконує впродовж заняття, активні та пасивні, за видами виконання робіт. Запропоновано використання кейс-методу для активації критичного мислення, аналізу, спонукання до того, щоб у процесі дискусії студент умів поділитися власними думками, ідеями, знаннями та досвідом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/707 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O. Stachenko.pdf | 754,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.