Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/707
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ГРУПИ ДО ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В ХОДІ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
Автори: Стаченко, О. В.
Рябчиков, М. Л.
Ключові слова: хронометраж
кейс-метод
виробниче навчання
дидактичні засоби
активність
пасивність
технічні дисципліни
Дата публікації: 1-лис-2012
Бібліографічний опис: Стаченко, О. В. Визначення готовності навчальної групи до використання кейс-методу в ході виробничого навчання за спеціальністю «Технологія виробів легкої промисловості» [Текст] / О. В. Стаченко, М. Л. Рябчиков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 242-248.
Короткий огляд (реферат): Проведено хронометраж в експериментальній групі на уроці виробничого навчання, виявлені найхарактерніші типи дій, які студент виконує впродовж заняття, активні та пасивні, за видами виконання робіт. Запропоновано використання кейс-методу для активації критичного мислення, аналізу, спонукання до того, щоб у процесі дискусії студент умів поділитися власними думками, ідеями, знаннями та досвідом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/707
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O. Stachenko.pdf754,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.