Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/705
Название: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Авторы: Ротова, Н. В.
Ключевые слова: особистісно орієнтований підхід
психологічний і соціальний комфорт
толерантність
принцип компліментарності
роль викладача і студента в навчальному процесі
Дата публикации: 31-окт-2012
Библиографическое описание: Ротова, Н. В. Особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу в навчанні іноземних студентів [Текст] / Н. В. Ротова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 321-325.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчанні іноземних студентів, саме цей методичний прийом уможливлює постійне звернення викладача до внутрішного світу вихованця, розуміння його індивідуальних, національних і психологічних особливостей. Головними орієнтирами такого навчання є гуманістичні принципи духовної культури, свободи, національні й загальнолюдські цінності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/705
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rotova.pdf321,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.