Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/705
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ |
Автори: | Ротова, Н. В. |
Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід психологічний і соціальний комфорт толерантність принцип компліментарності роль викладача і студента в навчальному процесі |
Дата публікації: | 31-жов-2012 |
Бібліографічний опис: | Ротова, Н. В. Особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу в навчанні іноземних студентів [Текст] / Н. В. Ротова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 321-325. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблеми реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчанні іноземних студентів, саме цей методичний прийом уможливлює постійне звернення викладача до внутрішного світу вихованця, розуміння його індивідуальних, національних і психологічних особливостей. Головними орієнтирами такого навчання є гуманістичні принципи духовної культури, свободи, національні й загальнолюдські цінності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/705 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rotova.pdf | 321,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.