Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/703
Название: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ З ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКІВ |
Авторы: | Олійник, Ю. С. |
Ключевые слова: | методика тестування порівняльний експеримент констатувальний експеримент критерії та показники сформованість знань ознайомчо-орієнтовний рівень понятійно-аналітичний рівень продуктивно-синтетичний рівень засвоєння знань |
Дата публикации: | 31-окт-2012 |
Библиографическое описание: | Олійник, Ю. С. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики тестування знань з електромагнітних перехідних процесів майбутніх інженерів-електроенергетиків [Текст] / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 234-241. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто експериментальну перевірку ефективності авторської методики тестування знань із дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси» майбутніх інженерів-електроенергетиків. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки, контингент, який брав участь у перевірці. Визначено основні критерії та показники сформованості знань на ознайомчо-орієнтовному, понятійно-аналітичному та продуктивно-синтетичному рівнях засвоєння навчального матеріалу, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального та порівняльного досліджень. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/703 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oleynik.pdf | 424,44 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.