Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/703
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ З ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКІВ
Автори: Олійник, Ю. С.
Ключові слова: методика тестування
порівняльний експеримент
констатувальний експеримент
критерії та показники
сформованість знань
ознайомчо-орієнтовний рівень
понятійно-аналітичний рівень
продуктивно-синтетичний рівень
засвоєння знань
Дата публікації: 31-жов-2012
Бібліографічний опис: Олійник, Ю. С. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики тестування знань з електромагнітних перехідних процесів майбутніх інженерів-електроенергетиків [Текст] / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 234-241.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто експериментальну перевірку ефективності авторської методики тестування знань із дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси» майбутніх інженерів-електроенергетиків. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки, контингент, який брав участь у перевірці. Визначено основні критерії та показники сформованості знань на ознайомчо-орієнтовному, понятійно-аналітичному та продуктивно-синтетичному рівнях засвоєння навчального матеріалу, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального та порівняльного досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/703
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleynik.pdf424,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.