Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/703
Назва: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБЛЕНОЇ МЕТОДИКИ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ З ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКІВ |
Автори: | Олійник, Ю. С. |
Ключові слова: | методика тестування порівняльний експеримент констатувальний експеримент критерії та показники сформованість знань ознайомчо-орієнтовний рівень понятійно-аналітичний рівень продуктивно-синтетичний рівень засвоєння знань |
Дата публікації: | 31-жов-2012 |
Бібліографічний опис: | Олійник, Ю. С. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики тестування знань з електромагнітних перехідних процесів майбутніх інженерів-електроенергетиків [Текст] / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 234-241. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто експериментальну перевірку ефективності авторської методики тестування знань із дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси» майбутніх інженерів-електроенергетиків. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки, контингент, який брав участь у перевірці. Визначено основні критерії та показники сформованості знань на ознайомчо-орієнтовному, понятійно-аналітичному та продуктивно-синтетичному рівнях засвоєння навчального матеріалу, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального та порівняльного досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/703 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oleynik.pdf | 424,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.