Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484
Title: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ В СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ |
Authors: | Лунячек, В. Е. |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | У монографії висвітлено питання професійного розвитку працівників освіти в сфері охорони і захисту прав інтелектуальної власності як умови інноваційного розвитку галузі освіти. Зазначена проблематика розглядається на тлі відповідного світового досвіду в межах реалізації концепції освіти протягом життя. Професійний розвиток працівників освіти України висвітлено з позицій компетентнісного підходу з урахуванням теорії моделювання педагогічних процесів і теорії педагогічних вимірювань. У роботі проаналізовано стан професійного розвитку працівників освіти в сфері охорони і захисту прав інтелектуальної власності для різних рівнів освіти. Теоретичні висновки підкріплені результатами емпіричних досліджень, що були проведені в процесі підготовки монографії. Слід підкреслити, що представлена робота є першою спробою у вітчизняній науці комплексно дослідити процеси формування у працівників освіти компетентності в сфері охорони і захисту прав інтелектуальної власності. Видання розраховано на науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників; керівників закладів освіти; слухачів і студентів закладів вищої освіти; всіх, хто цікавиться проблемами професійного розвитку працівників освіти в сфері охорони і захисту прав інтелектуальної власності на сучасному етапі розвитку суспільства. Представлені матеріали є також корисними для суб’єктів надання освітніх послуг в системі підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних кадрів. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6484 |
Appears in Collections: | Наукові видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лун_моно_2020.pdf | 3,75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.