Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/638
Назва: | ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ УМІНЬ У ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ |
Автори: | Брюханова, Н. О. Рогуліна, М. Р. |
Ключові слова: | проектування проектувальні вміння викладачі технічних дисциплін зміст освіти процес підвищення кваліфікації фактори формування вмінь рівні формування |
Дата публікації: | 26-жов-2012 |
Бібліографічний опис: | Брюханова, Н. О. Інноваційна модель процесу формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації [Текст] / Н. О. Брюханова, М. Р. Рогуліна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 40-48. |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено основи та фактори, що впливають на процес формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін. На цій основі запропоновано модель формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін в процесі підвищення кваліфікації. Виділено компоненти моделі та обґрунтовано завдання кожного з компонентів. Визначено перспективи подальших досліджень з даного напряму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/638 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bryuhanova_NO_Rogulina_MP.pdf | 245,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.