Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/638
Назва: ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ УМІНЬ У ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Автори: Брюханова, Н. О.
Рогуліна, М. Р.
Ключові слова: проектування
проектувальні вміння
викладачі технічних дисциплін
зміст освіти
процес підвищення кваліфікації
фактори формування вмінь
рівні формування
Дата публікації: 26-жов-2012
Бібліографічний опис: Брюханова, Н. О. Інноваційна модель процесу формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації [Текст] / Н. О. Брюханова, М. Р. Рогуліна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 40-48.
Короткий огляд (реферат): У статті виділено основи та фактори, що впливають на процес формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін. На цій основі запропоновано модель формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін в процесі підвищення кваліфікації. Виділено компоненти моделі та обґрунтовано завдання кожного з компонентів. Визначено перспективи подальших досліджень з даного напряму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/638
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryuhanova_NO_Rogulina_MP.pdf245,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.