Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6313
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бачієва, Л.О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T06:13:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T06:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Бачієва Л. О. Розроблення факторно-критеріальної моделі оцінювання дослідницької компетентності майбутніх менеджерів / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 66. - С. 52-63. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6313 | - |
dc.description.abstract | Зростаюча динамічність та диверсифікація процесів менеджменту створила умови для виникнення та розвитку дослідницької функції управління. Аналіз праць науковців та особистий досвід дозволив сформулювати визначення поняття «дослідницька компетентність менеджерів» та розкрити її складові. Отже, складовими дослідницької компетентності майбутніх менеджерів визначені такі: когнітивна, операційно-технологічна, діяльна, особистісна та рефлексивна. Оцінювання рівня сформованості компетентності потребує об’єктивного інструментарію кваліметрічного. Спираючись на теоретичні положення кваліметрії створено алгоритм розроблення кваліметрічного інструментарію для вимірювання ступеня сформованості дослідницької компетентності, який складається з п’яти кроків, а саме: визначення сутності терміну «факторно- критеріальна модель дослідницької компетентності менеджерів»; обґрунтування складових факторно-критеріальної моделі; представлення визначених факторів та критеріїв; опис способу визначення вагових коефіцієнтів оцінювання кожного з факторів та критеріїв; складання факторно- критеріальної моделі. Наведені рекомендації щодо виконання кожного з кроків реалізації представленого алгоритму. Зокрема, найбільш складного етапу роботи застосування методу експертних оцінок. З метою оптимізації його застосування представлено алгоритм реалізації методу експертних оцінок у процесі визначення вагомості факторів та критеріїв для оцінювання дослідницької компетентності. Алгоритм містить такі кроки реалізації: визначення групи експертів; встановлення компетентності кожного експерта; визначення оптимальної кількості експертів; остаточне формування групи експертів. Таким чином, розроблена факторно-критеріальна модель оцінювання дослідницької компетентності майбутніх менеджерів, в основі якої структура дослідницької компетентності майбутніх менеджерів, фактори та їх критерії, вагові коефіцієнти факторів та їх критеріїв. Розроблену модель можливо застосовувати у закладах вищої освіти з метою оцінювання дослідницької компетентності майбутніх менеджерів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кваліметрічне оцінювання | - |
dc.subject | факторно-критеріальна модель | - |
dc.subject | дослідницька компетентність | - |
dc.subject | менеджер | - |
dc.title | РОЗРОБЛЕННЯ ФАКТОРНО-КРИТЕРІАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of a factor-criterion model for evaluating research competence of future managers | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 356,13 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.