Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6309
Title: МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
Other Titles: Models and algorithms for professional development of education workers in the context of diversification of educational services
Authors: Лунячек, В. Е.
Luniachek, V.
Keywords: алгоритм
учитель
диверсифікація
заклад вищої освіти
заклад загальної середньої освіти
керівник освіти
освітні послуги
педагогічні кадри
підвищення кваліфікації
самооцінювання
Issue Date: 2020
Citation: Лунячек В. Е. Моделі та алгоритми підвищення кваліфікації працівників освіти в умовах диверсифікації освітніх послуг / В. Е. Лунячек // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 66. - С. 5-20.
Abstract: У роботі висвітлено проблеми, що пов’язані з диверсифікацією процесів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні, що обумовлено вступом в дію Закону України «Про освіту» та Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р. «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників». Наголошується на недостатньому теоретико-методологічному і методичному обґрунтуванні цього процесу, потребі в його інтенсифікації. Наведені матеріали аналізу наукових джерел на тематику, що розглядається, після 2017 року, коли відбулися принципові зміни в нормативно-правовій базі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Акцент зроблено на розробці моделей і алгоритмів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, які дозволять поліпшити динаміку відповідних процесів за рахунок надання керівникам і вчителям дієвих інструментів для практичної діяльності. Зокрема наведено концептуальну модель підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у ЗЗСО. Представлено низку розроблених алгоритмів, зокрема алгоритм дій керівника ЗЗСО щодо управління процесом підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Окрема увага приділена проблематиці, що пов’язана з модернізацією навчальних планів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в умовах упровадження кредитно-накопичувальної системи та надання повноважень замовникам освітніх послуг вибирати тематику підвищення кваліфікації за результатами процесу самооцінювання їх професійної компетентності як головного пріоритету. У роботі надано також модель підвищення кваліфікації педагогічних кадрів шляхом трансферу технологій, що створює нові умови та можливості як для об’єктів, так і для суб’єктів підвищення кваліфікації. Наголошується на необхідності створення потужних банків даних педагогічних технологій, що розробляються в Україні та за її межами, та Web-порталів для поліпшення отримання відповідних інформаційних матеріалів споживачами послуг із підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6309
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf561,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.