Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6306
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ЯКОСТЕЙ ЗІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ
Інші назви: Experimental research on the formation of cognitive healthcare qualities of future engineers-technologists of the food industry
Автори: Лазарєва, Т. А.
Ключові слова: професійне навчання
майбутні інженери-технологи харчової галузі
здоров’язбережувальна компетентність
когнітивні якості
педагогічний експеримент
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лазарєва Т. А. Експериментальне дослідження формування когнітивних якостей зі здоров’язбереження у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі / Т. А. Лазарєва, О. С. Благий // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 173-181.
Короткий огляд (реферат): Модернізація професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі передбачає необхідність формування професійно важливих якостей зі здоров’язбереження. Так, майбутні фахівці повинні здійснювати не лише технологічну діяльність з виробництва оздоровчої продукції, а й реалізовувати медико-фізіологічні знання з будови і функціонування організму споживачів та біологічні знання щодо оздоровчих властивостей біологічно активних речовин та харчових добавок. Це активізує необхідність розвитку у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі когнітивних якостей, які забезпечують їх професійну підготовку до розроблення та впровадження оздоровчої продукції харчування. Метою статті було експериментальне дослідження рівня формування когнітивних якостей зі здоров’язбереження у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі в процесі їхньої професійної підготовки. Педагогічне експериментальне дослідження формування когнітивних якостей зі здоров’язбереження у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі проводилося протягом 2015-2018 років за трьома етапами: констатувальним, формувальним та порівняльним. Так, узагальнено структуру когнітивних якостей зі здоров’язбереження у майбутніх фахівців, а саме: здатності до системного мислення; здатності до уяви та представлення стану, явищ та процесів за медико-фізіологічною, біологічною та технологічною складовими; мнемічні здатності щодо запам’ятовування великих обсягів інформації за медико-фізіологічною, біологічною та технологічною складовими; здатності до концентрації уваги у процесі створення оздоровчої продукції; здатності сприйняття та відчуття явищ, процесів, сировини та продукції. Проведено педагогічний експеримент, за результатами якого підтверджено підвищення рівня сформованості когнітивних якостей зі здоров’язбереження у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі за умови розроблення та впровадження авторської методики, яка ґрунтується на забезпеченні єдності компетентнісного, системного, діяльнісного та задачного підходів до професійної підготовки цих фахівців; інтеграції медико-фізіологічної, біологічної та технологічної складових змісту їхнього навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6306
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.