Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6305
Назва: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧЕ МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ ПТНЗ
Інші назви: Intellectual-creative methodological environment as a factor in the development of professional competences of vet teachers
Автори: Гриженко, В.В.
Ключові слова: інтелектуально-творче методичне середовище
професійно-технічний навчальний заклад
розвиток фахових компетентностей
педагогічна творчість
інтелектуально-творчий потенціал
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гриженко В. В. Інтелектуально-творче методичне середовище як чинник розвитку фахових компететностей викладачів ПТНЗ / В. В. Гриженко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 165-172.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено необхідність створення інтелектуально-творчого методичного середовища як чинника розвитку фахових компететностей викладачів ПТНЗ. Здійснено аналіз понять «освітній простір» і «освітнє середовище». Інтелектуально-творче методичне середовище визначено як різновид освітнього середовища. Встановлено, що інтелектуально-творче методичне середовище має бути багатоваріантним, тим самим забезпечувати вільний розвиток, а отже, здійснення справді гуманістичного освітньо-виховного процесу. Інтелектуально-творче методичне середовище характеризується інноваційною спрямованістю формування професійних знань, умінь і навичок викладачів і передбачає залучення їх до творчої діяльності зі створення, засвоєння і використання педагогічних новацій у педагогічній практиці. Сутність педагогічної творчості визначається як цілісний процес професійної реалізації та самореалізації педагога в інтелектуально-творчому методичному середовищі. Здатність творчого викладача до педагогічної творчості характеризується високим рівнем креативності. У результаті дослідження встановлено, що інтелектуально-творче методичне середовище безсумнівно впливає на інтелектуально-творчий потенціал викладача. Створення інтелектуально- творчого методичного середовища в закладах професійної освіти сприяє актуалізації ціннісно- смислового розвитку особистості викладача, створює передумови для фахового зростання – формування здатності викладача розуміти, формулювати і розв’язувати професійні проблеми та вирішувати завдання професійного саморозвитку. Основними показниками результативності інтелектуально-творчого методичного середовища закладів професійної освіти визначено стратегічну спрямованість, повноту охоплення, інтенсивність, домінантність, упорядкованість, узгодженість, мобільність. Об’єктом подальших досліджень із цієї проблематики вважаємо форми і методи розвитку фахових компететностей викладачів ПТНЗ в умовах інтелектуально-творчого методичного середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6305
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.