Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6301
Назва: | L2 POETRY WRITING IN THE UNIVERSITY CLASSROOM |
Інші назви: | Навчання віршування іноземною мовою на заняттях в університеті |
Автори: | Varenko, T.K. Варенко, Т. К. |
Ключові слова: | foreign language higher education language acquisition language teaching language proficiency teaching methodology poetry writing вища освіта знання мови іноземна мова методика викладання написання віршів навчання мови оволодіння мовою |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Varenko T. K. L2 poetry writing in the university classroom / T. K. Varenko // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 124-134. |
Короткий огляд (реферат): | The ability to write poetry in a particular language requires and is indicative of the highest level of the
language proficiency. This idea brought about a hypothesis that L2 poetry writing could be a valuable tool in
training specialists whose professions directly relate to excellent foreign language skills (translators and
interpreters, L2 teachers and instructors). Hence, the objectives of this paper are to determine students’ acceptance
of and demand for L2 poetry writing as a teaching method and to confirm the above hypothesis that this foreign
language teaching and learning methodology can be used as a powerful tool to improve the overall foreign
language command, strengthen students’ confidence in themselves in general and their linguistic abilities in
particular, enhance their L2 fluency, and boost their motivation for better performance in their studies.
The paper reviews and analyses seven different L2 poetry writing activities (illustrative examples
provided) practiced with students majoring in English in the university setting in Ukraine. It summarizes the
seven-year experiment of curriculum-adapted inclusions of L2 poetry writing activities in the academic process
in the L2 university classroom. The activities are collaborating on a play in verse, poetry writing contests,
poetry translation contests, ‘bonus’ poems, blogging poetry, newspaper poetry column, ‘collective’ poems.
The findings are as follows: implementation of such activities in the academic process is not only
favorably accepted by the students, but it also boosts their confidence and fluency in the language they are
learning and increases their motivation for better academic performance.
The L2 poetry writing activities described in this paper are “plug-and-play” solutions for practitioners
and a valuable asset for curriculum-makers in foreign language teaching. Вміння складати вірші певною мовою передбачає та засвідчує найвищій рівень володіння такою мовою. На підставі цієї тези було висунуто гіпотезу, що написання віршів іноземною мовою може бути цінним інструментом у підготовці фахівців, професійні обов’язки яких безпосередньо передбачають відмінне володіння іноземною мовою (перекладачі, вчителі іноземних мов). Отже, цілями наведеного дослідження є: визначення ступеня прихильності та наявності запиту серед студентів щодо написання віршів іноземною мовою як одного з методів навчання і підтвердження вищезазначеної гіпотези, що цей метод навчання і вивчення іноземної мови може використовуватися як потужний інструмент для покращення загального рівня володіння іноземною мовою, підвищеннявпевненості студентів у собі та своїх здібностях, сприяння забезпеченню їхнього вільного володіння іноземною мовою, а також посилення їхньої мотивації до кращої успішності.У дослідженні надається огляд і пропонується аналіз семи різноманітних вправ із написання віршів іноземною мовою (з наведенням ілюстративних прикладів), які використовувалися в роботі зі студентами, для яких англійська мова є профільним предметом і які навчаються в українських університетах. У роботі пропонується стислий опис семирічного експерименту із включення вправ із написання віршів іноземною мовою з урахуванням вимог навчальної програми до процесу викладання іноземної мови в університеті.Результати експерименту показали, що впровадження таких вправ до навчального процесу не лише сприймається студентами з прихильністю, але й підвищує їхню впевненість у собі та своїх здібностях, сприяє забезпеченню їхнього вільного володіння мовою, яку вони вивчають, і посилює їхню мотивацію до одержання кращих результатів у навчанні.Вправи з віршування іноземною мовою, описані в рамках цього дослідження, є готовими рішеннями для практиків, а також цінним надбанням для розробників навчальних програм з іноземних мов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6301 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.