Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/626
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОГО МИСЛЕННЯ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОСНОВ ТЕОРІЇ ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ
Автори: Алілуйко, С. М.
Ключові слова: системне мислення
інженери-педагоги
концептуальні основи
принцип наочної діяльності студента
управління формуванням
принцип системної орієнтації навчально-пізнавальної діяльності
мислення
принцип розвиваючого навчання
Дата публікації: 26-жов-2012
Бібліографічний опис: Алілуйко, С. М. Засади формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання основ теорії технічних систем [Текст] / С. М. Алілуйко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 7-11.
Короткий огляд (реферат): У статті встановлено, що формування системного мислення в майбутніх інженерів- педагогів найбільш ефективно можна реалізувати у процесі навчання основ теорії технічних систем. Визначено концептуальні засади формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання основ теорії технічних систем. Концептуальні засади ґрунтуються на використанні принципу предметної діяльності студента та управління її формуванням, принципу системної орієнтації навчально-пізнавальної діяльності і мислення, що нею формується, принципу розвиваючого навчання. Використання цих принципів дозволить формувати у студентів системне мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/626
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alyluyko_SM.pdf200,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.