Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6176
Title: САЙТ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ФАХІВЦЯ
Other Titles: Websites as a modern means of boosting a specialist’s professionalism
Authors: Альсадун, М.А.
Issue Date: 2018
Citation: Альсадун М. А. Сайт як сучасний засіб формування професіоналізму фахівця / М. А. Альсадун // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 59. - С. 41-46.
Abstract: У статті показано, що педагогічні сайти набувають все більшої популярності в освіті. Визначено підходи до їх класифікації, а також їх розподіл на статичні та динамічні. Увагу дослідження було зосереджено на динамічних сайтах, як таких, що істотно полегшують роботу з інформацією, дозволяють із мінімальними втратами трафіку регулярно оновлювати її. Доведено шляхом аналізу комп’ютерного середовища через визначення загальних особливостей найбільш популярних онлайнконструкторів сайтів, що найбільш придатним до умов проведеного дослідження є Joomla – конструктор із великими можливостями щодо оформлення сайту і лояльними умовами. Визначено сутність авторського динамічного педагогічного сайту для формування соціально-інформаційної компетенції журналіста як інформаційно-педагогічного конструкту, який дозволяє педагогу позитивно вплинути на формування комунікативної та інформаційної складових професійної діяльності цих фахівців через комплексне застосування заходів для формування відповідної теоретичної, практичної підготовок, а також їхніх професійних якостей за рахунок мобільного використання інформаційних технологій. Розроблено структуру авторського динамічного педагогічного сайту для цього контингенту
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6176
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf174,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.