Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6174
Title: БАЗОВІ ПОНЯТТЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА АДАПТИВНИХ ЗАСАДАХ
Other Titles: Basic concepts of the study of training junior specialists in the service sector on adaptive principles
Authors: Савєльєва, Т.А.
Issue Date: 2018
Citation: Савєльєва Т. А. Базові поняття дослідження підготовки молодших спеціалістів сфери обслуговування на адаптивних засадах / Т. А. Савєльєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 59. - С. 28-34.
Abstract: У статті розглянуто базові поняття дослідження підготовки молодших спеціалістів сфери обслуговування в професійних (професійно-технічних) закладах освіти. Сфера обслуговування набула розвитку і відповідно ставить нові вимоги перед підготовкою молодших спеціалістів даної галузі на ринку праці. Виникають необхідності у формуванні нових компетентностей молодших спеціалістів сфери обслуговування, а також оновлення змісту і технологій їх підготовки. Такі перетворення можливі з боку активізації адаптивних процесів у створенні освітнього простору в коледжах і технікумах. В статті розглядається підготовка молодших спеціалістів сфери обслуговування на засадах адаптивності, які забезпечать випускнику здатність змінюватись і самоудосконалювати свої навички, реагуючи на зміни вимог ринку праці. Увага приділяється таким визначенням, як «молодший спеціаліст сфери обслуговування», «зміст підготовки молодших спеціалістів», «адаптивні засади». Визначені поняття дослідження розглянуті з нормативно-законодавчих, науково-практичних, літературних джерел і запропоновані власні визначення термінології з урахуванням змін вимог ринку праці під впливом ринкової економіки.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6174
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf227,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.