Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6173
Название: КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ
Авторы: Кулалаєва, Н. В.
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження пояснюється необхідністю забезпечити в професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю врахування людських та організаційних чинників безпеки в їхній майбутній фаховій діяльності. Складність користування сучасним будівельним обладнанням і підвищена відповідальність за якісне виконання технологічних процесів вимагають означеного. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та розробленні дійової концепції формування культури безпеки професійної діяльності в майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Метою цього є розвинення в них ціннісного ставлення до життя та здоров’я, середовища перебування, національної гідності та самосвідомості; оволодіння систематизованими знаннями, вміннями й навичками, необхідними для побудови стратегій безпечної професійної поведінки; виявлення та використання професійно значущих якостей, важливих для організації власної праці на засадах культури безпеки професійної діяльності. Результати. Визначені нормативно-правові міжнародні та державні документи, на яких ґрунтується розроблена авторкою концепція, орієнтовані на забезпечення освіті в інтересах сталого розвитку, зокрема безпеки праці, здоров’язбереження, енергоефективності та екологічної безпеки в професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Запропонована модель формування культури безпеки професійної діяльності в майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю ілюструє такі його складові, як: опанування теоретичними та практичними знаннями в галузі культури безпеки професійної діяльності; володіння вміннями й навичками професійної діяльності на засадах культури безпеки професійної діяльності; розвиток професійно значущих якостей, важливих для опанування нею; прагнення до опанування культурою безпеки професійної діяльності та ціннісного ставлення до неї. Виокремлені зміст культури безпеки професійної діяльності та основні вимоги до нього, а також педагогічні умови її формування в закладах професійної (професійно-технічної) освіти сприятимуть упровадженню компоненти культури безпеки професійної діяльності до змісту професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6173
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5.pdf203,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.