Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Название: | СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ |
Авторы: | Грохова, Г.П. |
Ключевые слова: | студент підготовка здоров’язбереження здоров’я фізичне виховання формування збереження здоровий спосіб життя |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | Метою підготовки майбутнього фахівця під час навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ) є сприяння формуванню гармонійно розвиненої творчої особистості студента, який здатен орієнтуватися в складних педагогічних ситуаціях, уміє швидко приймати правильні рішення, володіє новітніми технологіями в галузі. Разом з тим необхідно зауважити, що важливим чинником професійної підготовки майбутніх фахівців є стан здоров’я. Студент має піклуватися про своє здоров’я, берегти його як цінність, набуваючи навичок професійного здоров’я – інтегральної характеристики функціонального стану організму людини, що характеризує її здатність до певної професійної діяльності, із заданою ефективністю й тривалістю впродовж навчання у ВНЗ, а також стійкість до супутніх несприятливих чинників цієї діяльності й умінням пристосовуватися до них. Головним показником професійного здоров’я майбутнього фахівця є його працездатність. Стан здоров’я студента впливає на професійний вибір, становлення і кар’єру, розвиток особистості. Студенти, які ведуть здоровий спосіб життя, більш конкурентоспроможні на ринку праці та мають більше переваг при працевлаштуванні. Здоров’язбереження студентської молоді призведе до активного, суспільного, особистого та професійного життя. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 240,96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.