Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Назва: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Автори: Грохова, Г.П.
Ключові слова: студент
підготовка
здоров’язбереження
здоров’я
фізичне виховання
формування
збереження
здоровий спосіб життя
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Метою підготовки майбутнього фахівця під час навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ) є сприяння формуванню гармонійно розвиненої творчої особистості студента, який здатен орієнтуватися в складних педагогічних ситуаціях, уміє швидко приймати правильні рішення, володіє новітніми технологіями в галузі. Разом з тим необхідно зауважити, що важливим чинником професійної підготовки майбутніх фахівців є стан здоров’я. Студент має піклуватися про своє здоров’я, берегти його як цінність, набуваючи навичок професійного здоров’я – інтегральної характеристики функціонального стану організму людини, що характеризує її здатність до певної професійної діяльності, із заданою ефективністю й тривалістю впродовж навчання у ВНЗ, а також стійкість до супутніх несприятливих чинників цієї діяльності й умінням пристосовуватися до них. Головним показником професійного здоров’я майбутнього фахівця є його працездатність. Стан здоров’я студента впливає на професійний вибір, становлення і кар’єру, розвиток особистості. Студенти, які ведуть здоровий спосіб життя, більш конкурентоспроможні на ринку праці та мають більше переваг при працевлаштуванні. Здоров’язбереження студентської молоді призведе до активного, суспільного, особистого та професійного життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf240,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.