Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Назва: | СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ |
Автори: | Грохова, Г.П. |
Ключові слова: | студент підготовка здоров’язбереження здоров’я фізичне виховання формування збереження здоровий спосіб життя |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Метою підготовки майбутнього фахівця під час навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ) є сприяння формуванню гармонійно розвиненої творчої особистості студента, який здатен орієнтуватися в складних педагогічних ситуаціях, уміє швидко приймати правильні рішення, володіє новітніми технологіями в галузі. Разом з тим необхідно зауважити, що важливим чинником професійної підготовки майбутніх фахівців є стан здоров’я. Студент має піклуватися про своє здоров’я, берегти його як цінність, набуваючи навичок професійного здоров’я – інтегральної характеристики функціонального стану організму людини, що характеризує її здатність до певної професійної діяльності, із заданою ефективністю й тривалістю впродовж навчання у ВНЗ, а також стійкість до супутніх несприятливих чинників цієї діяльності й умінням пристосовуватися до них. Головним показником професійного здоров’я майбутнього фахівця є його працездатність. Стан здоров’я студента впливає на професійний вибір, становлення і кар’єру, розвиток особистості. Студенти, які ведуть здоровий спосіб життя, більш конкурентоспроможні на ринку праці та мають більше переваг при працевлаштуванні. Здоров’язбереження студентської молоді призведе до активного, суспільного, особистого та професійного життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 240,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.