Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6163
Title: ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ІМІДЖУ
Authors: Стонога, А. О.
Issue Date: 2018
Citation: Стонога, А. О. Процес формування педагогічного іміджу / А. О. Стонога // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018.- № 58.- С. 143-148.
Abstract: У статті розглядається процес формування педагогічного іміджу. Виявлено, що формування іміджу процес, спрямований на створення в аудиторії певного образу об'єкта. Формування іміджу викладача може йти двома шляхами: стихійним і цілеспрямованим. Імідж є в кожного педагога незалежно від його особистих поглядів на цю тему. Виявлено, що процес побудови іміджу проходить як в результаті дій, прямо спрямованих на формування враження педагога про себе, так і в результаті всієї системи професійної діяльності та спілкування. Проаналізовано імідж педагога з двох позицій: як стереотип, якщо йдеться про імідж професії, і як образ – якщо йдеться про індивідуальний імідж. Визначено поняття імідж педагога в широкому сенсі - це емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу викладача у свідомості вихованців, колег, соціального оточення, в масовій свідомості, та у вузькому сенсі – це образ одного педагога, в свідомості якого відбувається вибір певної манери поведінки, вираженою в індивідуальному стилі діяльності. Проаналізовано формування іміджу, як єдиний процес, в якому представлені суб'єктно-об'єктні відносини. Імідж педагога формується під дією багатьох факторів. Доведено, що розвиток іміджу викладача починається під час його навчання в професійному закладі, коли майбутній педагог опановує систему професійних і загальних знань, умінь і навичок, коли стикається з вирішенням проблем під час проходж
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6163
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf382,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.